مقاله طراحی مدل انگیزشی تسهیم دانش در سازمان بر مبنای ارزش دانش و منزلت اجتماعی دانشکاران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی مدل انگیزشی تسهیم دانش در سازمان بر مبنای ارزش دانش و منزلت اجتماعی دانشکاران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی مدل انگیزشی تسهیم دانش در سازمان بر مبنای ارزش دانش و منزلت اجتماعی دانشکاران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل انگیزشی تسهیم دانش در سازمان بر مبنای ارزش دانش و منزلت اجتماعی دانشکاران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی مدل انگیزشی تسهیم دانش در سازمان بر مبنای ارزش دانش و منزلت اجتماعی دانشکاران :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
سازمانهای پیشتاز امروزی، به روزترین دانش حوزه کسب و کار خود را به منزله سرمایه فکری تلقی میکنند و با اندازهگیری و برنامهریزی برای بهبود حوزههای بحرانی دانشی، در میدان تجارت، رقابت میکنند. مدیریت دانش سازمان، ابزار مفیدی در جهت ساماندهی و استفاده مجدد از دانشهای پروژههای مشابه، بکارگیری خبرهترین دانشکاران در حوزههای تخصصی پروژههای سازمان و حل سریع مسائل با هماندیشی جمعی دانشکاران هم تخصص میباشد. دانشکاران، مهمترین مولفه موفقیت مدیریت دانش در سازماناند که مشارکت ایشان نیازمند انگیزه سازی است. این مقاله با بررسی نظریههای مختلف انگیزشی به روش کتابخانهای و بررسی ارتباط آن با مدیریت دانش و معرفی سائقههای مرتبط با هرکدام، به معرفی مدل تسهیم دانش بر مبنای ارزش ذاتی دانش و ارتقاء رتبه و منزلت اجتماعی مکتسبه دانشکاران مشارکتکننده میپردازد و بیان میکند که عوامل نقدی انگیزشی تاثیرگذاری موقت و پاسخ به نیاز احترام و منزلت اجتماعی ایشان، باعث تداوم مشارکت در فعالیتهای مدیریت دانش میگردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.