مقاله شناسایی اثر نوین سازی لوگو ی تجاری بر سطح وفاداری مشتریان مطالعه موردی در ایران خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی اثر نوین سازی لوگو ی تجاری بر سطح وفاداری مشتریان مطالعه موردی در ایران خودرو دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی اثر نوین سازی لوگو ی تجاری بر سطح وفاداری مشتریان مطالعه موردی در ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی اثر نوین سازی لوگو ی تجاری بر سطح وفاداری مشتریان مطالعه موردی در ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی اثر نوین سازی لوگو ی تجاری بر سطح وفاداری مشتریان مطالعه موردی در ایران خودرو :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف از انجام این تحقیق شناسایی اثر نوین سازی لوگو ی تجاری بر سطح وفاداری مشتریان با مطالعه موردی در ایران خودرو بوده است. تحقیق حاضر توصیفی- تحلیلی و از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری این تحقیق را کلیه مالکان خوودرو که از شرکت ایران خودرو خریداری نمودند بود و از آنجایی که جامعه آماری بسیار وسیع و به دست آوردن عدد واقعی آن نیز کمی دشوار به نظرمیرسد رجوع به جدول مورگان نمود و چون جامعه آماری بالای ۰۱۱ هزار نفر می باشد بنابراین تعداد ۴۸۳ نفر را به عنوان نمونه در نظر گرفته شد. از آنجاییکه پرسشنامه استاندارد برای این تحقیق وجود نداشته با استفاد از ن ر استاد راهنما از تعدادی منابع لاتین برای این امر استفاد شد و با استفاد از ن ر کارشناسی استاد راهنمای محترم تعدادی سوال که می توانست اهداف تحقیق حاضر را تبیین نماید انتخاب و مورد ازمون واقع شد. جهت آنالیز داد ها در این نوع تحقیقات از روش های آماری توصیفی و استنیاطی استفاده شده که با استفاد از روش تحلیل معادلات ساختاری جهت آزمون فرضیات استفاد داد ها مورد ارزیابی واقع گشتند ..خروجی نرم افزاری اطلاعات آماری نیز حاصل تجزیه و تحلیل های نرم افزار spss بود است. نتایج بیانگر این مساله بود میان نوین سازی لوگوی ایران خودرو و سطح وفاداری مشتریان رابطه معناداری وجود دارد. در ضمن کلیه فرضیه های این تحقیق نیز مورد تایید بود و نشان از رابطه دار بودن هر یک از متغیرهای تحقیق به صورت ارتیاطی مستقیم و معنادار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.