مقاله بررسی نیازهای آموزشی مدیران مقطع متوسطه دور دوم ناحیه ۲ کرمانشاه و ترتیب اولویت آنها با توجه به مهارت های سه گانه کاتز (فنی، انسانی و ادراکی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نیازهای آموزشی مدیران مقطع متوسطه دور دوم ناحیه ۲ کرمانشاه و ترتیب اولویت آنها با توجه به مهارت های سه گانه کاتز (فنی، انسانی و ادراکی) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نیازهای آموزشی مدیران مقطع متوسطه دور دوم ناحیه ۲ کرمانشاه و ترتیب اولویت آنها با توجه به مهارت های سه گانه کاتز (فنی، انسانی و ادراکی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نیازهای آموزشی مدیران مقطع متوسطه دور دوم ناحیه ۲ کرمانشاه و ترتیب اولویت آنها با توجه به مهارت های سه گانه کاتز (فنی، انسانی و ادراکی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نیازهای آموزشی مدیران مقطع متوسطه دور دوم ناحیه ۲ کرمانشاه و ترتیب اولویت آنها با توجه به مهارت های سه گانه کاتز (فنی، انسانی و ادراکی) :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر، بررسی نیازهای آموزشی مدیران مقطع متوسطه دور دوم ناحیه ۲ کرمانشاه و ترتیب اولویت آنها با توجه به مهارت های سه گانه کاتز (فنی، انسانی و ادراکی ) می باشد. همچنین بررسی رابطه بین سن، جنس، سنوات خدمتی و رشته تحصیلی با مهارت های سه گانه از اهداف دیگر پژوهش حاضر می باشد. روش تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی (زمینه یابی) است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مدیران و معاونین دبیرستان های پسرا نه و دخترانه ناحیه ۲ کرمانشاه تشکیل می دهند. نظر به ماهیت تحقیق که نیاز سنجی آموزشی است و نظر معاونین نیز باید پرسیده می شد، جامعه آماری شامل دو زیر گروه است: زیر گروه اول کلیه مدیران دبیرستان های پسرانه و دخترانه ناحیه ۲ کرمانشاه که تعدا د آنها ۵۳ نفراست و زی ر گروه دوم متشکل از معاونین مدارس که تعداد آنان ۱۱۳ نفر است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه منابع قدرت (بلاغت، ۱۳۸۶ ) می باشد. جهت توصیف داده ها از روشهای آمار توصیفی از قبیل میانگین، میانه، انحراف معیار، و نیز آمار استنباطی مانند آزمون کولموگروف – اسمیرنف برای تعیین یکسانی توزیع فراوانی مقولهها، از آزمون ضریب تغییرات جهت رتبه بندی و اولویت بندی برای مقایسه میانگینها برمبنای جنسیت استفاده شد ه است . برای بررسی رابطه بین مدرک تحصیلی و سابقه t نیازها وآزمون مدیریت مدیران با نیازهای آموزشی آنان نیز از آزمون تحلیل واریانس یک طرفه استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزارSPSS انجام گرفت. یافته ها نشان داد که بین رشته های تحصیلی به لحاظ مهارت های فنی، انسانی وادراکی تفاوت معناداری وجوددارد. درمیان مهارت های فنی، پراهمیت ترین عامل، کمکبه برقراری روابط حسنه و دوستانه بین افراد در آموزشگاه بوده است و عامل آشنایی با آموزش و پرورش تطبیقی (آشنایی با سازمان و اداره آموزش و پرورش کشورهای مختلف جهان) دارای پایین ترین رتبه بود. همچنین در میان مهارت های انسانی، پراهمیت ترین عامل، استفاده صحیح و منطقی از تکنیک های تشویق وتنبیه بوده است و عامل آشنایی با فن آوری اطلاعات و ارتباطاتIT-ICT دارای پایین ترین رتبه بوده است. در میان مهارت های ادراکی پر اهمیت ترین عامل آشنایی با وسایل و رسانه های آموزشی بوده است و شناخت تئوری، تحقیق، علم و عمل و روابط آنها با یکدیگر دارای پایین ترین رتبه می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.