مقاله تاثیر فرهنگ نوآوری و سازوکارهای نوآوری بر توسعه تجارتالکترونیک (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران در شهرستان مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر فرهنگ نوآوری و سازوکارهای نوآوری بر توسعه تجارتالکترونیک (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران در شهرستان مشهد) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر فرهنگ نوآوری و سازوکارهای نوآوری بر توسعه تجارتالکترونیک (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران در شهرستان مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر فرهنگ نوآوری و سازوکارهای نوآوری بر توسعه تجارتالکترونیک (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران در شهرستان مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر فرهنگ نوآوری و سازوکارهای نوآوری بر توسعه تجارتالکترونیک (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران در شهرستان مشهد) :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
نو آوری یکی ازمهم ترین عوامل زیربنایی است که بازار را به صورت پویا حفظ می کند؛ از سوی دیگر تجارت الکترونیک نیزیکی از اشکال نوآوری است که امکان دسترسی به حجم زیادی از مشتریان را در هر مکان و زمان برای سازمان ها فراهم می نماید. لذا هر نوآوری و به تبع نوآوری فنی تجارت الکترونیک برای توسعه نیاز به تطبیق و پذیرش از سوی جامعه دارد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و ازنظر روش انجام پژوهش توصیفی ازنوع پیمایشی تحلیلی است. همچنین این مقاله سعی براین داردتا با بکارگیری مدل نوآوری به عنوان یک قالب کاری و ملاحظه تجارت الکترونیک به عنوان شکلی از یک نوآوری جدید اثر نوآوری رابرتوسعه تجارت الکترونیک مورد بررسی قرار دهد. بدین منظور ابتدا فرهنگ نوآوری به عنوان عاملی اثرگذار براجزای نوآوری مورد بحث قرارمی گیرد وسپس اجزای نوآوری بر طبق تئوری راجرز بررسی می شودو سرانجام توسعه تجارت الکترونیک بررسی می گردد. جمع بندی حاصل ازاین اجزاء ارائه دهنده یک مدل مفهومی است که روابط میان فرهنگ و عناصر نوآوری را باتوسعه تجارت الکترونیک نشان می دهد. مدل حاصل گردیده با استفاده از پرسشنامه و نرم افزار آموس مورد تحلیل واقع گردیده است و نتیجه نشان داده است که نوآوری سازمانی و فردی ازطریق آموزش بر توسعه تجارت الکترونیک تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.