مقاله بررسی تأثیر عوامل محیطی فروشگاه بر روی رفتار خرید تصادفی مصرف کنندگان(مطالعه موردی:خریداران مجتمع تجاری الهیه در ساری)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر عوامل محیطی فروشگاه بر روی رفتار خرید تصادفی مصرف کنندگان(مطالعه موردی:خریداران مجتمع تجاری الهیه در ساری) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر عوامل محیطی فروشگاه بر روی رفتار خرید تصادفی مصرف کنندگان(مطالعه موردی:خریداران مجتمع تجاری الهیه در ساری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر عوامل محیطی فروشگاه بر روی رفتار خرید تصادفی مصرف کنندگان(مطالعه موردی:خریداران مجتمع تجاری الهیه در ساری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر عوامل محیطی فروشگاه بر روی رفتار خرید تصادفی مصرف کنندگان(مطالعه موردی:خریداران مجتمع تجاری الهیه در ساری) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
خریدهای برنامه ریزی نشده یکی از بحث برانگیزترین موضوعات در بازاریابی و رفتار مصرف کننده می باشداین خریدها ۲۷ تا ۶۲ درصد از همه ی خریدهای فروشگاهی را تشکیل می دهندبا این وجود اطلاعات کمی درباره خرید ناگهانی در جوامع شرقی وجود دارد.هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر عوامل محیطی فروشگاه(نور،موسیقی،چیدمان،فروشندگان)بر روی رفتارمصرف کنندگان و به طور خاص در میان خریداران مجتمع تجاری الهیه در ساری است.داده ها از طریق پرسشنامه که در بین ۲۶۷ نفر به صورت تصادفی ساده در آذر ماه ۱۳۹۳ توزیع شدجمع آوری گردید.برای تجزیه و تحلیل و بررسی داده ها از آمارتوصیفی و استنباطی و با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس بهره گرفته شده است.نتایج حاکی از آن است که نور و پخش موسیقی تاثیر معناداری بر رفتار خرید تصادفی مصرف کنندگان داشته و چیدمان و عملکرد فروشندگان مورد تایید قرار نمی گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.