مقاله جشنواره الگوهای برتر تدریس مبتنی برICT امکانی برای بهبود فرآیند یاددهی یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جشنواره الگوهای برتر تدریس مبتنی برICT امکانی برای بهبود فرآیند یاددهی یادگیری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جشنواره الگوهای برتر تدریس مبتنی برICT امکانی برای بهبود فرآیند یاددهی یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جشنواره الگوهای برتر تدریس مبتنی برICT امکانی برای بهبود فرآیند یاددهی یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جشنواره الگوهای برتر تدریس مبتنی برICT امکانی برای بهبود فرآیند یاددهی یادگیری :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
پدیده های نوین عصر حاضر نظیر گسترش سیستم های اطلاعاتی،انفجار اطلاعات،پیدایش دهکده های جهانی،مسائل بهداشتی وزیست محیطی جهانی و ;موجب تغییر در شیوه ی آموزش ویادگیری شده و اهداف یادگیری در شعار های بین المللی به سمت یادگیری های مادام العمر و اثر بخش سوق داده شده است .به همین دلیل لزوم تغییرات اساسی دراجرای نظام آموزشی و فرایند یاددهی یادگیری بیش از پیش احساس می – شود . در دنیای امروز،همواره بررشد تکنولوژی ودانش،نقش سنتی معلمی در انتقال اطلاعات وبه عبارتی آموزش حقایق ،مفاهیم و مهارت ها و دستخوش تغییر شده وآ نان را ملزم به ایجاد شرایطی نموده است که فراگیران را به تولید دانش ،تفکر مستقل ،پژوهش و جمع آوری اطلاعات رهنمون سازد.معلمین امروز بایستی زمینه های مشارکت دانش آموزان را در فعالیت های خلاقانه آموزشی فراهم نموده ومانع از حافظه پروری در آنان شوند.در یک نظام آموزشی پویا ،خلاق و نخبه پرور ،معلم با راهنمایی های ارزشمند خود به دانش آموزان می آموزد که چگونه خودشان یاد بگیرند و به تجربه های فردی و گروهی بپردازند و سرانجام به خود باوری برسند.در این میان ،برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس مبتنی بر ict متوسطه نظری با هدف آشنایی معلمین و دبیران با شیوه های فعال تدریس مبتنی بر ICT برنامه ریزی شده و تلاش می نماید به افزایش مهارت های حرفه ای ایشان در این زمینه منجر شود. هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر برگزاری جشنواره ی الگوهای برتر تدریس مبتنی بر ICT و امکان سنجی آن بر روند بهبود فرآیند یاددهی و یادگیری در دوره آموزش متوسطه نظری است .این مقاله در نگاهی کوتاه به نحوه اجرای جشنواره تدریس مبتنی بر ICT دوره متوسطه و تاثیر آن در بهبود روشهای تدریس دبیران دوره متوسطه دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.