مقاله بررسی رابطه ارزش ویژه برند با عناصر آمیخته بازاریابی و ادراکات مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه ارزش ویژه برند با عناصر آمیخته بازاریابی و ادراکات مصرف کننده دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه ارزش ویژه برند با عناصر آمیخته بازاریابی و ادراکات مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ارزش ویژه برند با عناصر آمیخته بازاریابی و ادراکات مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ارزش ویژه برند با عناصر آمیخته بازاریابی و ادراکات مصرف کننده :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
ساختن یک برند قوی با ارزش ویژه مثبت از طریق تاثیر بر پاسخهای مصرف کنندگان به برند، به طور مثبتی بر عمکلرد شرکت تأثیرگذار است. در این مطالعه چهار پاسخ مصرف کننده انتخاب گردیده و مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد که این پاسخ ها عبارتند از: تمایل مصرفکنندگان به پرداخت مبلغ بیشتر، نگرش مصرفکنندگان به توسعه برند، ترجیح برند و قصد خرید. با توجه به اهمیت زیادی که مفهوم ارزش ویژه نام و نشان تجاری دارا می باشد در مجموعه تحقیقات مربوط به آن لازم و ضروری به نظر می رسد که نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند، مورد بررسی قرار گیرد. با مطالعات صورت گرفته در این زمینه محقق بر آن است تا با توجه به اهمیت موضوع، نقش عناصر ارزش ویژه برند در ایجاد ایجاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری و از این طریق پاسخ های مشتری را مورد بررسی قرار دهد.. در این تحقیق قصد داریم که یک مدل بهینه ارائه و بررسی شود که هم کدام متغیر ها می توانند بیشترین تاثیر را دارا باشند و هم چه اثری بر رفتار و پاسخ مشتری خواهند گذاشت. منظور از انجام این تحقیق معرفی مدل مفهومی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند و رابطه آن با پاسخ های مشتری است. این پژوهش از نوع توصیفی-پیمایشی بوده و اطلاعات میدانی با ابزار پرسشنامه جمع آوری گردید. جامعه آماری این تحقیق شامل مصرف ککندگان محصولات صوتی و تصویری سامسونگ می باشد .حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران در جامعه نامحدود ۳۸۴ مورد ارزیابی گردید و تجزیه و تحلیل داده ها توسط نرم افزارهای آماری spss,lisrel به روش مدلسازی معادلات ساختاری انجام شد. نتایج تحقیق نشان داد حاکی از وجود رابطه مثبت میان متغیرهای تحقیق و برازش مدل مفهومی تحقیق بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.