مقاله بررسی موانع بکارگیری کارآمد فناوری اطلاعات و ارتباطات در استقرار مدیریت دانش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی موانع بکارگیری کارآمد فناوری اطلاعات و ارتباطات در استقرار مدیریت دانش دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی موانع بکارگیری کارآمد فناوری اطلاعات و ارتباطات در استقرار مدیریت دانش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی موانع بکارگیری کارآمد فناوری اطلاعات و ارتباطات در استقرار مدیریت دانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی موانع بکارگیری کارآمد فناوری اطلاعات و ارتباطات در استقرار مدیریت دانش :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
این مقاله با هدف بررسی موانع بکارگیری کارآمد فناوری اطلاعات و ارتباطات در استقرار مدیریت دانش در از دیدگاه معلمان آموزش وپرورش منطقه ۴ تهران انجام شده است. بدین منظور چهار مانع زیر ساختی فنی ، اقتصادی، فردی و آموزشی مورد بررسی قرار گرفت. پژوهش حاضر از نوع توصیفی –پیمایشی بوده و جامعه آماری آن نیز معلمان آموزش و پرورش منطقه ۴ بودندکه براساس جدول مورگان،N =177 نفر از طریق نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته بر مبنای طیف لیکرت ۵ درجه ای (خیلی کم–کم–متوسط-زیاد–خیلی زیاد) بوده است. به منظور تجزیه و تحلیل آماری داده های این پژوهش، از شاخص های آمار توصیفی مانند فراوانی و محاسبه میانگین و انحراف استاندارد و از روش های آمار استنباطی مانند t تک نمونه ای t مستقل و آزمون فریدمن استفاده شده است. نتایج کلی پژوهش حاکی از ان است که تاثیر موانع فردی موانع فردی – زیر ساختی در بکارگیری کارآمد فناوری طلاعات و ارتباطات در استقرار مدیریت دانش در سطح متوسط و تاثیر موانع اقتصادی و موانع فرهنگی – آموزشی در سطح کمتر از متوسط بوده است. اما در مجموع نتایج آزمون فریدمن نشان داد که موانع فنی– زیر ساختی بیشترین و موانع فرهنگی– آموزشی کمترین تاثیر را در عدم بکارگیری کارآمد فناوری اطلاعات و ارتباطات در استقرار مدیریت دانش دارد. همچنین ، نتایج آزمونt گروه های مستقل نشان می دهد که معلمان خانم نسبت به معلمتن آقا، به تأثیر موانع فنی– زیر ساختی، موانع اقتصادی و موانع فرهنگی – آموزشی در بکارگیری کارآمد فناوری اطلاعات و ارتباطات در در استقرار مدیریت دانش بیشتر اعتقاد دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.