مقاله بررسی نقش کیفیت خدمات بر نگرش و نیات رفتاری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش کیفیت خدمات بر نگرش و نیات رفتاری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش کیفیت خدمات بر نگرش و نیات رفتاری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش کیفیت خدمات بر نگرش و نیات رفتاری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش کیفیت خدمات بر نگرش و نیات رفتاری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
کیفیت خدمات، مرحله اصلی در عرصه بازاریابی را به خود اختصاص داده است. هم اکنون تعداد زیادی ازمبادلات بین مشتری و شرکت، از طریق کانال های سنتی در حال جایگزینی توسط معاملات اینترنتی و تجارت الکترونیکی انجام می شود و در این بین نقش کیفیت خدمات اهمیت بسیار دارد. هدف از این مقاله بررسی نقش کیفیت و نوآوری در کیفیت خدمات بر نگرش و نیات رفتاری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان بندرعباس می باشد. از اینرو یک نمونه ۳۴۸ تایی از مشتریان سازمان تأمین اجتماعی به طور تصادفی ساده در پاییز ۱۳۹۳ انتخاب گردید. برای بررسی رابطه میان متغیرهای تحقیق از ضریب همبستگی پیرسون و برای آزمون فرضیه های تحقیق از روش تحلیل مسیر و بوسیله چهار معادله رگرسیون تک متغیری و چند متغیری شامل متغیرهای وابسته و متغیر مستقل استفاده شده که به منظور ارزیابی ساختار علی چارچوب پیشنهاد شده صورت گرفته است .برای این منظور از نرم افزارSPSS استفاده گردیده است .تحقیق حاضر شامل شش فرضیه بوده که پس از آزمون فرضیه ها و تحلیل های آماری انجام شده در سطح اطمینان % ۹۵ برای مشتریان تأمین اجتماعی تمام فرضیه ها مورد تایید قرار گرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.