مقاله بررسی رابطه بین توسعه مدیریت دانش و فناوری اطلاعات با مهارت کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای شهرستان کهگیلویه درسال ۱۳۹۳-۱۳۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین توسعه مدیریت دانش و فناوری اطلاعات با مهارت کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای شهرستان کهگیلویه درسال ۱۳۹۳-۱۳۹۴ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین توسعه مدیریت دانش و فناوری اطلاعات با مهارت کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای شهرستان کهگیلویه درسال ۱۳۹۳-۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین توسعه مدیریت دانش و فناوری اطلاعات با مهارت کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای شهرستان کهگیلویه درسال ۱۳۹۳-۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین توسعه مدیریت دانش و فناوری اطلاعات با مهارت کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای شهرستان کهگیلویه درسال ۱۳۹۳-۱۳۹۴ :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
این پژوهش به بررسی رابطه بین توسعه مدیریت دانش و فناوری اطلاعات با مهارت کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای شهرستان کهگیلویه در سال ۱۳۹۴-۱۳۹۳ می پردازد که به روش همبستگی و به صورت توصیفی و تحلیلی انجام گرفته است. جامعه مورد تحقیق ۶۲۰ نفر دختر و پسر بوده که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده حجم نمونه ۴۰۰ نفری انتخاب شدند. یافته ها نشان داد که بین توسعه مدیریت دانش و مهارت کارآفرینی و بین فناوری اطلاعات و مهارت کارآفرینی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. نتایج حاصل از رگرسیون همزمان نشان می دهد که ۴/۵۱% از تغییرات مهارت کارآفرینی مربوط به فن آوری اطلاعات ، ۶۵ % از تغییرات مهارت کارآفرینی مربوط به اثر همزمان فن آوری اطلاعات و مدیریت دانش می باشد. همچنین طبق نتایج حاصل از رگرسیون خطی با روش مرحله ای بین توسعه مدیریت دانش و مهارت کارآفرینی رابطه معنی داری وجود دارد. همچنین بین فناوری اطلاعات و مهارت کارآفرینی رابطه معنی داری دارد. بر اساس این یافته ها میانگین متغیرهای مورد بررسی در بین نمونه های پسر و دختر به ترتیب توسعه مدیریت دانش ۷۷/۳ و ۴۲/۳ ، مهارت کارآفرینی ۹۳/۳ و ۵۸/۳ و فن آوری اطلاعات ۷۵/۳ و ۵۳/۳ می باشد. بنابراین بین هر دو گروه در متغیر مورد بررسی تفاوت معناداری وجود دارد. همچنین در هر سه متغیر مورد بررسی با رشته تحصیلی تفاوت معناداری وجود دارد. چگونگی این تفاوت ها در جداول تعقیبی آزمون شفه نیز تائید شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.