مقاله بررسی تاثیر وزن و آرایش چرخ هواپیما در طراحی روسازی بتن غلتکی باند فرودگاه با استفاده از روش اجزاء محدود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر وزن و آرایش چرخ هواپیما در طراحی روسازی بتن غلتکی باند فرودگاه با استفاده از روش اجزاء محدود دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر وزن و آرایش چرخ هواپیما در طراحی روسازی بتن غلتکی باند فرودگاه با استفاده از روش اجزاء محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر وزن و آرایش چرخ هواپیما در طراحی روسازی بتن غلتکی باند فرودگاه با استفاده از روش اجزاء محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر وزن و آرایش چرخ هواپیما در طراحی روسازی بتن غلتکی باند فرودگاه با استفاده از روش اجزاء محدود :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
با توجه به تاثیرات نیروهای وارده از سوی هواپیماها به روسازی های صلب و انعطاف پذیر و میزان صدمات وارده بر روسازی باند فرودگاه در زمان بهره برداری و همچنین توسعه ی روزافزون صنعت هواپیماسازی و تولید انواع مختلف هواپیما و در کنار آن پیشرفت علم مهندسی عمران و استفاده از مصالح جدید از جمله بتن غلتکی سبب استفاده ایمن و راحت از روسازی ها شده است، در این مقاله به تحلیل و مقایسه تنش در روسازی صلب باند فرودگاه به روش اجزای محدود با استفاده از نرم افزارهای ABAQUS و FEAFAA پرداخته شده است تا با مقایسه این تنش و تعداد پرواز معادل هواپیمای مبنای طرح به نتیجه ی مطلوب و بهینه ترین طرح روسازی از لحاظ فنی واقتصادی جهت اجرا انتخاب گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.