مقاله بررسی رابطه بین کسب دانش وکیفیت خدمات مطالعه موردی: شرکت توزیع برق استان کردستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین کسب دانش وکیفیت خدمات مطالعه موردی: شرکت توزیع برق استان کردستان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین کسب دانش وکیفیت خدمات مطالعه موردی: شرکت توزیع برق استان کردستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین کسب دانش وکیفیت خدمات مطالعه موردی: شرکت توزیع برق استان کردستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین کسب دانش وکیفیت خدمات مطالعه موردی: شرکت توزیع برق استان کردستان :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
هدف مقاله حاضر بررسی رابطه بین کسب دانش و کیفیت خدمات است.جامعه آماری ما شرکت توزیع برق استان کردستان و در بازه زمانی ۹۳-۱۳۹۲ بوده است. حجم نمونه ۳۵۸ نفر از کارکنان و ۴۲۵ نفر از مشترکین شرکت توزیع برق استان کردستان در ۴ شهر سنندج، مریوان ، کامیاران و دهگلان می باشد. روش نمونه گیری تصادفی در دسترس می باشد. بر این اساس ما از دو پرسشنامه نیومن و کنراد برای بررسی کسب دانش و پرسشنامه پاراسورامان برای سنجش کیفیت خدمات استفاده نموده ایم. روش آماری ما استفاده از ابزار spss بوده است.برای بررسی رابطه بین این دو متغییر از همبستگی پیرسون استفاده نموده ایم. نتیجه این پژوهش بر خلاف انتظار ما نشان بوده است.برای بررسی رابطه بین این دو متغییر از همبستگی پیرسون استفاده نموده ایم. نتیجه این پژوهش بر خلاف انتظار ما نشان دهنده پذیرفته نشدن رابطه معناداربین کسب دانش و کیفیت خدمات می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.