مقاله بررسی سبک رهبری استادان دانشگاه ارومیه و ارتباط متقابل آن با انتظارات دانشجویان از برنامه های آموزش عالی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی سبک رهبری استادان دانشگاه ارومیه و ارتباط متقابل آن با انتظارات دانشجویان از برنامه های آموزش عالی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی سبک رهبری استادان دانشگاه ارومیه و ارتباط متقابل آن با انتظارات دانشجویان از برنامه های آموزش عالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی سبک رهبری استادان دانشگاه ارومیه و ارتباط متقابل آن با انتظارات دانشجویان از برنامه های آموزش عالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی سبک رهبری استادان دانشگاه ارومیه و ارتباط متقابل آن با انتظارات دانشجویان از برنامه های آموزش عالی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
به منظور تبیین وضعیت سبک رهبری استادان دانشگاه و هر یک از ابعاد آن از منظر دانشجویان و تشخیص وضعیت انتظارات دانشجویان از برنامه های آموزش عالی و هر یک از مؤلفه های مربوط به آن در بین آنان و تعیین معناداری ارتباط متقابل انتظارات دانشجویان و هر یک از مؤلفه های ۱۳۹۲ با استفاده از – مربوط به آن با سبک و ابعاد رهبری استادان دانشگاه ارومیه تعداد ۲۳۳ نفر از دانشجویان همان دانشگاه در سال تحصیلی ۹۳ فرمول کوکران و به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب گردیدند. روش تحقیق از نوع توصیفی و همبستگی و ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه ای بود که بخشی از آن شامل ۲۰ گویه در مورد انتظارات دانشجویان از برنامه های آموزش عالی که در سال ۱۹۹۹ توسط هویت و کلایتون ساخته شده و قسمت دیگر آن شامل ۳۰ سؤال پرسشنامه استاندارد توصیف رفتار رهبر (LBDQ) می باشد که روایی محتوایی و سازه ای و پایایی هر دو آنها مورد تایید بوده و در این پژوهش نیز تصدیق گردیدند. روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات، شامل روشهای آمار توصیفی و استنباطی بویژه رگرسیون چند گانه و تحلیل واریانس چند متغیره (MANOVA) علی الخصوص روش لامبدای ویلکز با استفاده از نرم افزار SPSS بود که نتایج نشان داد؛ بین انتظارات دانشجویان از برنامه های آموزش عالی و سبک رهبری استادان دانشگاه و ابعاد آن در سطحی کمتر از (P<0.001) رابطه معنادار وجود دارد.بین هر یک از مؤلفه های انتظارات دانشجویان از برنامه های آموزش عالی (روابط سازمانی و منابع انسانی، بجز مؤلفه منابع فیزیکی) با (P<0.001) رابطه معنادار وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.