مقاله بررسی شرایط حاکم بر بازار و تبیین استراتژی بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی شرایط حاکم بر بازار و تبیین استراتژی بازاریابی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی شرایط حاکم بر بازار و تبیین استراتژی بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی شرایط حاکم بر بازار و تبیین استراتژی بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی شرایط حاکم بر بازار و تبیین استراتژی بازاریابی :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
با توجه به نقش تاثیرگذار تکنولوژی فناوری و اطلاعات بر ایجاد مزیت رقابتی سازمان ، مدیران تلاش میکنند تا با توجه به شرایط حاکم بر بازار جایگاه خود را تثبیت نموده و ارزشهایی برتر نسبت به سایر سازمان ها ایجاد نمایند . از انجایی که ناموفق بودن شرکت ها از ناتوانی آنها در بهره گیری از فنون بازاریابی میباشد ، میتوان اینگونه نتیجه گرفت که توجه به نیاز مشتری و بازار و همچنین انگیزه کارکنان در راستای افزایش کیفیت سبب می شود تا تدوین استراتژی کارای بازاریابی در الویت قرار گیرد . هدف این مقاله این است که با تبیین و بررسی استراتژی های بازاریابی بر اساس شرایط محیطی بازار و نیاز مشتریان ، بین اهداف و منابع تعادل ایجاد نموده و با حفظ این تعادل و بررسی موقعیت های متغیر و متزلزل بازار ، با ایجاد یا تغییر کار و محصول شرکت ، به سود و رشد رضایت بخش رسید. مسلم است آنچه در نگاه اول برای تدوین یک استراتژی مورد توجه قرار میگیرد این است که چه اقداماتی و بر مبنای چه شرایطی برای رشد و تعالی سازمان صورت پذیرد در این پژوهش با توجه به نیازهای مشتری ، میزان تقاضا و وفاداری آنها و همچنین با در نظر گرفتن عوامل محیطی از جمله متغییرهای جغرافیایی ، جمعیت شناختی و وضعیت رقبا بازار هدف را انتخاب و با در نظر گرفتن اندازه بازار ، هزینه ها و رقبا منابع را با اهداف سازمان انطباق داده و سه نوع استراتژی بازاریابی یکسان ، بازاریابی تفکیکی و بازاریابی تمرکزی تشریح و تبین می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.