مقاله بررسی عوامل مؤثر بر یادگیری الکترونیکی از دیدگاه ذینفعان دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل مؤثر بر یادگیری الکترونیکی از دیدگاه ذینفعان دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۴ دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر یادگیری الکترونیکی از دیدگاه ذینفعان دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر یادگیری الکترونیکی از دیدگاه ذینفعان دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بر یادگیری الکترونیکی از دیدگاه ذینفعان دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۴ :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
هدف از انجام تحقیق حاضر، بررسی عوامل مؤثر بر یادگیری الکترونیکی در بین ذینفعان دانشگاه تهران میباشد. روش پژوهش حاضرپیمایشی و ابزار تحقیق پرسشنامه محقق ساخته بوده است. روایی این پرسشنامه بااعتبار سازه تاییدوپایایی آن بااستفاده ازآلفای کرونباخ محاسبه گردید. جامعه آماری اینپژوهش شامل کلیه اساتید،آموزشیاران ودانشجویان دانشگاه تهران میباشد. حجم نمونه شامل ۳۶۵ نفر با فرمول کوکران و با استفاده از نمونهگیری طبقه ای انتخاب شده است. داده ها با استفاده از نرم افزار ۱۹spss تحلیل شدند.یافته های توصیفی تحقیق نشان می دهد که میانگین پاسخگویان در مورد عوامل پنج گانه موثر بر کاربرد یادگیری الکترونیکی بدین شرح است: میانگین عامل انگیزش متوسط به پایین، خودکارآمدی متوسط، کیفیت محتوی متوسط به پایین ، کیفیت تعامل متوسط به بالا و میانگین ویژگی کیفیت فنی نیز متوسط است. نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق نشان می دهد که عوامل پنج گانه نقش موثری در یادگیری الکترونیکی در بین ذینفعان دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.