مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع از سازمان (مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع از سازمان (مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع از سازمان (مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع از سازمان (مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع از سازمان (مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان) :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
هدف اصلی تحقیق حاضر، بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع (مطالعه موردی شرکتتوزیع نیروی برق استان گلستان) می باشد. این پژوهش ازنظر نوع هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها،توصیفی از نوع همبستگی بوده که در سال ۱۳۹۳ انجام شده است.روش انجام تحقیق به صورت میدانی و ابزارگردآوریاطلاعات پرسشنامه استاندارد می باشد. تعداد اعضای جامعه آماری ۳۵۰ نفر از کارکنان و ۳۵۰ نفر از ارباب رجوع استکه از هر گروه نمونه ای به تعداد ۱۸۶ نفر به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شد.برای تجزیه وتحلیل اطلاعاتاز آزمونهای کولموگروف – اسمیرنوف و ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل واریانس SPSS بااستفاده از نرم افزارچند متغیره استفاده شده است..نتایج نشان داد که در شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان بین رفتار شهروندیسازمانی و رضایت ارباب رجوع رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. همچنین نتایج نشان داد بین ابعاد رفتار شهروندیسازمانی (نوع دوستی، وجدان کاری، وظیفه شناسی، فضیلت مدنی، نزاکت) با رضایت ارباب رجوع رابطه مثبت و معنیدار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.