مقاله بررسی مقایسهای تأثیر برنامه درسی موضوع مدار و مسأله مدار بر تقویت مهارتهای زندگی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بابل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مقایسهای تأثیر برنامه درسی موضوع مدار و مسأله مدار بر تقویت مهارتهای زندگی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بابل دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مقایسهای تأثیر برنامه درسی موضوع مدار و مسأله مدار بر تقویت مهارتهای زندگی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بابل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسهای تأثیر برنامه درسی موضوع مدار و مسأله مدار بر تقویت مهارتهای زندگی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بابل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مقایسهای تأثیر برنامه درسی موضوع مدار و مسأله مدار بر تقویت مهارتهای زندگی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بابل :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
این تحقیق شبه تجربی با هدف بررسی مقایسهای تأثیر برنامه درسی موضوع مدار و مسأله مدار بر تقویت مهارتهای زندگی دانش آموزان پنجم ابتدایی انجام گرفت. جامعه آماری شامل شامل دانش آموزانی سال پنجم دبستان در سال ۹۳-۱۳۹۲ است که در شهر بابل مشغول به تحصیل بودهاند. و حجم نمونه آماری ۶۰ نفر تعیین گشته و به روش تصادفی به سه گروه همسان (گواه، تأثیر برنامه درسی موضوع مدار و مسأله مدار) تقسیم شدند. ابزار تحقیق پرسشنامه ماتسون و همکاران( ۱۹۸۱ )و ترجمه یوسفی و خیر( ۱۳۸۱ ) در دانش آموزان، بوده که با پایایی و اعتبار آن با استفاده از آزمون کرونباخ۰/۸۶ داشته است. نتایج نشان داد که بین تأثیر آموزش موضوعمدار و مسألهمدار خودآگاهی t=11/49 توانایی درتصمیم گیری t=14/45 تقویت بهداشت وسلامت روانی t=12/58 حل مساله t=10/91 ومقابله با خشم t=12/85 تفاوت معنی داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.