مقاله بررسی عملکرد سیستم صف در مرکز انجام آزمایشات امور بیمه (مطالعه موردی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عملکرد سیستم صف در مرکز انجام آزمایشات امور بیمه (مطالعه موردی) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عملکرد سیستم صف در مرکز انجام آزمایشات امور بیمه (مطالعه موردی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عملکرد سیستم صف در مرکز انجام آزمایشات امور بیمه (مطالعه موردی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عملکرد سیستم صف در مرکز انجام آزمایشات امور بیمه (مطالعه موردی) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
یکی از راه های تحلیل سیستم های خدماتی،بررسی صف ایجاد شده در بخش های مختلف و کاهش اثرات منفی انتظار در این صف ها می باشد. عملکرد سیستم صف در یک مرکز تخصصی انجام آزمایشات امور بیمه صورت گرفته است.با توجه به اینکه مدل سیستم مورد مطالعه ما M/M/1 با سیاست سرویس دهی (FIFO(4 می باشد با حضور در مرکز تخصصی آزمایشات امور بیمه، داده هایی در مدت یک روز و نمونه ۵۰ تایی جمع آوری شده است،از داده های بدست آمده می توان به این نتیجه رسید که در این سیستم در بخش پذیرش صف تشکیل می شود که تراکم صف در این قسمت بسیار زیاد می باشد به طوری که مشاهده می شود تعداد مشتریان در سیستم و صف به ترتیب ۱۰ و ۹ می باشد و متوسط زمان انتظار در سیستم و صف به ترتیب ۲۰ و ۱۸ دقیقه می باشد که تراکم زیاد صف را نشان می دهد برای بهبود وضعیت سیستم لازم است که زمان انتظار در صف و زمان سرویس دهی کاهش یابد بدین منظور پیشنهاد می شود که تعداد خدمت دهنده ها در قسمت پذیرش افزایش یابد به منظور بهبود سیستم صف تعداد سرویس دهنده ها را به دو نفر افزایش داده و پارامترهای مربوطه را محاسبه می کنیم و در میابیم که تعداد مشتریان در سیستم و صف به ترتیب ۲ و۱ کاهش یافته و متوسط زمان انتظار در سیستم و صف به ۲۳۵۵ و ۱ کاهش یافته ، مشاهده می کنیم که با افزایش یک سرویس دهنده به سیستم شاهد چه تغییرات چشمگیری هستیم همچنین از همه مهمتر نرخ ضریب بهره وری از ۰۹ به ۰۴۵ کاهش یافته است که سبب گردیده است طول صف کوتاهتر شود که رضایت هر چه بیشتر مشتریان را به دنبال دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.