مقاله بررسی اثر پارامتر ضریب لغزش در ترمزهای ضد قفلبر مسافت طیشده یک خودرو بعد از ترمزگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر پارامتر ضریب لغزش در ترمزهای ضد قفلبر مسافت طیشده یک خودرو بعد از ترمزگیری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر پارامتر ضریب لغزش در ترمزهای ضد قفلبر مسافت طیشده یک خودرو بعد از ترمزگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر پارامتر ضریب لغزش در ترمزهای ضد قفلبر مسافت طیشده یک خودرو بعد از ترمزگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر پارامتر ضریب لغزش در ترمزهای ضد قفلبر مسافت طیشده یک خودرو بعد از ترمزگیری :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
جلوگیری از قفل شدن چرخ هادر هنگام ترمز کردن در شرایط مختلف جاده، اساس کار سیستم ترمز ترمز ضدقفل می باشد. افزایش راندمان دستگاه ترمز (کوتاهی خط ترمز، غلتش چرخ ها در حال ترمز، حداقل سایش لاستیک) و همچنین هدایت و کنترل مطلوب خودرو در هنگام ترمز کردن اثر مزیت های این سیستم به شمار می آید. دراین پروژه مینیم سازی مسافت ترمز گیری یک خودرو با احتساب کمیت کنترلی ضریب لغزش که کنترل آن اساس کار سیستم ترمز ضد قفل تلقی می شود.را تحت شرایط مرزی و بارگذاری مشخص و با روش های ژنتیک الگوریتم و تندترین کاهش مقید بررسی می کنیم. منظور از بارگذاری در اینجا نیروی ترمزی است که توسط راننده به پدال ترمز اهمال می شود. متغییرهای طراحی به طور کلی عبارت انداز: مشخصات فیزیکی خودرو، سرعت و ضریب اصطکاک چرخ ها با زمین لازم به ذکر است که در هیچ مقاله ای تاکنون برای بهینه سازی سیستم ترمز ضدقفل از پرامتر ضریب لغزش استفاده نشده است ولی در این مقاله تمرکز بهینه سازی روی این کمیت می باشد و از آن به عنوان یک پارامتر اصلی بهینه سازی استفاده شده است. با توجه به استاندارد های ترافیک جاده ای مقدارتابع هدف بهینه سازی ترمز خودرو وقبل از ایستادن و بدون احتساب ضریب لغزش ۷۰ گزارش شده است.این موضوع در صورتی است که بامحاسبات انجام شده در این مقاله و با تابع هدف مشابه و احتساب ضریب لغزش مقدار تابع هدف حدود ۵۶ تعیین و به نحو مطلوبی بهینه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.