مقاله بررسی تأثیر راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودرکارآمدی دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودرکارآمدی دانشجویان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودرکارآمدی دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودرکارآمدی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودرکارآمدی دانشجویان :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودکارآمدی ادراک شده دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در رشته های حسابداری و مهندسی عمران انجام گرفته است. روش پژوهش توصیفی- پیمایشی بوده است. جامعه آماری ۲۸۳ نفر از دانشجویان این دو رشته می باشند که در ترم پاییز سال ۱۳۹۲ در ترم دوم یا بالاتر مشغول به تحصیل هستند. برای تعیین جامعه نمونه از فرمول چوکران استفاده گردید و تعداد ۶۸ نفر از این دانشجویان به عنوان جامعه نمونه انخاب گردیدند ابزار گردآوری اطلاعات پرسش نامه محقق ساخته ای بود که بر اساس مبانی نظری در ۶ مؤلفه یا ۳۶ گویه در مقیاس لیکرت طراحی گردید. نتایج پژوهش نشان می دهد: راهبرد تکرار و مرور، به مقدار ۸۲ درصد، راهبرد بسط و گسترش معنایی، به مقدار ۹۰ درصد، راهبرد سازماندهی، به مقدار ۶۱ درصد، راهبرد برنامه ریزی به مقدار ۸۷ درصد، راهبرد کنترل و نظارت ۸۱ درصد و همچنین راهبرد نظم دهی، به مقدار ۸۶ درصد در خودکارآمدی دانشجویان تأثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.