مقاله بررسی دیدگاه ارزش شناسی علامه طباطبایی و فارابی و دلالت های آن در تربیت اخلاقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی دیدگاه ارزش شناسی علامه طباطبایی و فارابی و دلالت های آن در تربیت اخلاقی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی دیدگاه ارزش شناسی علامه طباطبایی و فارابی و دلالت های آن در تربیت اخلاقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی دیدگاه ارزش شناسی علامه طباطبایی و فارابی و دلالت های آن در تربیت اخلاقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی دیدگاه ارزش شناسی علامه طباطبایی و فارابی و دلالت های آن در تربیت اخلاقی :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
تربیت اخلاقی یکی از کارکردهای مهم نظام آموزشی است. این امر از موضوعات پرچالشی است که از سوی متفکران مورد امعان نظر بسیار قرار گرفته است. ارزش شناسی یکی از مباحث مهم فلسفی است و دلالت هایی را در مباحث تربیت اخلاقی دارد. در این نوشتار، با رویکرد تحلیلی- توصیفی و با استفاده از منابع اصلی، ابتدا به بررسی دیدگاه های ارزش شناسی علامه طباطبایی و فارابی و سپس به بیان دلالت های آنان در تربیت اخلاقی در حوزه های سه گانه اهداف، اصول، و روش تربیت اخلاقی پرداخته شده است. از منظر علامه طباطبایی زندگی و حیات اجتماعی سعادت خیز که در آن کمالات ممکن در آدمی محقق شود هدف اساسی و بنیادی حیات دنیوی است، یعنی استکمال آدمی بالیدن و حرکت وی به سوی غایت است و فارابی انسان را موجودی اجتماعی درنظر می گیرد که دستیابی او به سعادت، بدون تعاون و همکاری با دیگر افراد جامعه ممکن نیست، اندیشه هر دو اندیشمند در شرایط کنونی جامعه می تواند راهنمای عمل بسیار خوبی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.