مقاله بررسی رابطه بین کارکردهای سبک های تفکر با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین کارکردهای سبک های تفکر با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین کارکردهای سبک های تفکر با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین کارکردهای سبک های تفکر با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین کارکردهای سبک های تفکر با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین کارکردهای سبک ها تفکر با انگیزش پیشرفت تحصیلی میان دانشجویان رشته های مختلف مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور واحد رشت بوده است. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده ها توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور واحد رشت در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ در حدود ۷۰۰۰ نفر می باشند بود که با مراجعه به جدول مورگار تعداد ۳۶۵ نمونه با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی ساده انتخاب شد. برای سنجش کارکردهای سبکهای تفکر از پرسشنامه استاندارد سبک تفکر استرنبرگ و برای سنجش انگیزش پیشرفت تحصیلی از پرسشنامه استاندارد انگیزش پیشرفت هرمنش و ویرایش سده استفاده شد. روایی پرسشنامه از طریق روایی صوری و محتوایی و پایایی آنها با اجرای آزمایشی پرسشنامه در نمونه ای با حجم ۳۰ نفر از طریق آلفای کرونباخ برای پرسشنامه کارکردهای سبک تفکر قانونگذار برابر با ۰۸۲۲، کارکردهای سبک تفکر اجرایی برابر با ۰۸۹۰، کارکردهای سبک تفکر تقاوتگر برابر با ۰۷۹۲، و برای پرسشنامه انگیزش پیشرفت ۰۸۶ برآورد گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها در آمار استنباطی از ازمون کلموگروف امیرنف، آزمون ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون چند متغیره گام به گام استفاده شد. نتایج نشان داده است که رابطه بین سبک تفکر قانونگذار، سبک تفکر اجرایی و سبک تفکر قضاوترگر با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان مثبت است. یعنی هر چه سبک تفکر قانونگذار، سبک تفکر اجرایی و سبک تفکر قضاوتی در دانشجویان بیشتر باشد، انگیزش پیشرفت تحصیلی او بیشتر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.