مقاله بررسی رابطه بین میزان استفاده از رسانه های ارتباط جمعی و میزان دین داری (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین میزان استفاده از رسانه های ارتباط جمعی و میزان دین داری (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین میزان استفاده از رسانه های ارتباط جمعی و میزان دین داری (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین میزان استفاده از رسانه های ارتباط جمعی و میزان دین داری (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین میزان استفاده از رسانه های ارتباط جمعی و میزان دین داری (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد) :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
دین یک نیاز فطری هر انسان است که در بعد فردی پاسخگوی سوالات غایی انسان و در بعد اجتماعی سامان دهنده و یا انسجام بخش مجموعه جامعه می باشد. هدف از این پژوهش بررسی رابطه مصرف رسانه ای با میزان دین داری دانشجویان با تأکید بر سه رسانه ی تلویزیون داخلی، شبکه های ماهواره ای و شبکه های مجازی بوده است. این پژوهش با روش پیمایش انجام شده است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانشجویان دختر دانشگاه فردوسی مشهد در نیمسال اول ۹۴-۹۳ است که از میان آنها تعداد ۳۷۴ نفر با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای متناسب به عنوان نمونه انتخاب و پرسشنامه بین آنها شد. اطلاعات جمع آوری شده به کمک نرم افزار Spss و با استفاده از روش های آماری توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. یافته های پژوهش حاکی از آن است که تفاوت معناداری بین میانگین دین داری دانشجویانی که به تماشای تلویزیون داخلی و ماهواره ای می پردازند وجود دارد. به طوری که میانگین دین داری تماشاکنندگان تلویزیون داخلی بیشتر از غیر تماشاکنندگان و میانگین دین داری تماشاکنندگان تلویزیون ماهواره ای کم تر از غیر تماشا کنندگان آن است. همچنین یافته ها نشان می دهد رابطه میزان استفاده از تلویزیون داخلی بامیزان دین داری دانشجویان به صورت مثبت و مستقیم و رابطه استفاده از تلویزیون ماهواره ای با میزان دین داری دانشجویان دختر به صورت معکوس و منفی بوده است. علاوه بر این، یافته ها در مورد رابطه دین داری با میزان استفاده از شبکه های مجازی نیز معنادار و منفی بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.