مقاله رفتارشناسی مشتریان صنعت هتلداری بر مبنای ضمیرناخودآگاه آنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رفتارشناسی مشتریان صنعت هتلداری بر مبنای ضمیرناخودآگاه آنان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رفتارشناسی مشتریان صنعت هتلداری بر مبنای ضمیرناخودآگاه آنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رفتارشناسی مشتریان صنعت هتلداری بر مبنای ضمیرناخودآگاه آنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رفتارشناسی مشتریان صنعت هتلداری بر مبنای ضمیرناخودآگاه آنان :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
تا چند دهه ی قبل، خدمات ارائه شده از سوی سازمان ها، بیش از آنکه منطبق با نیازهای مشتریان باشد، نتیجه ی فکر مهندسان طراح آنها به شمار می رفت. به عبارت دیگر، نقش مشترک در اکثر موارد، تنها به یک مصرف کننده ی قانع، محدود می شد. اما امروزه مشتریان نسبت به گذشته تغییرات بسیاری پیدا نموده اند. در همین راستا، روش های عرضه کنندگان خدمات نیز جهت ارتباط هر چه بهتر با مشتریان، باید تغییر پیدا کند. احتمالاً دیگر نباید تنها به تکنیک های آشنا در تحقیقات بسنده نمود تا در نتیجه ی اتخاذ آنها، یک باره با رفتارهای غیر منتظره از سوی مشتریان روبه رو گردید و سردرگم در علت چرایی آن ماند. شاید اشتباه نباشد اگر بیان نماییم که برای شناخت مشتریان، ابتدا باید ضمیر ناخودآگاه مشتریان را مورد توجه قرار داد. در پژوهش حاضر نیز که بر اساس روش مطالعه کتابخانه ای صورت پذیرفته است تلاش بر این است تا اهمیت توجه به استعاره ها، به عنوان تکنیکی که قادر است از طریق ارتباط با ضمیر ناخودآگاه مشتریان، منجر به شناخت هر چه بهتر مشتریان در صنعت هتلداری شود، مورد توجه قرار گیرد و طراحی خدمات، کاملاً منطبق با خواست آنان صورت پذیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.