مقاله تأثیر کارکرد خانواده و ادراکات فعالیت های کلاسی بر تفکر تأملی در دانش آموزان دختر دبیرسانی شهرستان ساوه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر کارکرد خانواده و ادراکات فعالیت های کلاسی بر تفکر تأملی در دانش آموزان دختر دبیرسانی شهرستان ساوه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر کارکرد خانواده و ادراکات فعالیت های کلاسی بر تفکر تأملی در دانش آموزان دختر دبیرسانی شهرستان ساوه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر کارکرد خانواده و ادراکات فعالیت های کلاسی بر تفکر تأملی در دانش آموزان دختر دبیرسانی شهرستان ساوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر کارکرد خانواده و ادراکات فعالیت های کلاسی بر تفکر تأملی در دانش آموزان دختر دبیرسانی شهرستان ساوه :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
پژوهش حاضر به منظور بررسی تأثیر کارکرد خانواده و ادراکات فعالیت های کلاسی بر تفکر تأملی و در دانش آموزان دختر دبیرستانی انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانش آموزان دختر دبیرستانی است که در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ در شهرستان ساوه مشغول به تحصیل بودند. برای دستیابی به نمونه ۳۰۰ نفری که بر اساس جدول مورگان به عنوان حجم نمونه انتخاب شده بودند از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای استفاده شد. به منظور گردآوری اطلاعات از پرسش نامه کارکرد خانواده (FAD)، ادراکات فعالیت های کلاسی، تفکر تأملی استفاده شد. ابتدا آزمودنی ها از نظر متغیرهای مستقل (کارکرد خانواده و ادراکات فعالیت های کلاسی) مورد ارزیابی قرار گرفته و بر اساس یک انحراف معیار تفاوت از میانگین به چهارگروه ۵۵ نفری تقسیم شدند. این گروه ها عبارتند از: کارکرد خانواده سالم- ادراکات کلاسی مثبت، کارکرد خانواده ناسالم- ادراکات کلاسی مثبت، کارکرد خانواده سالم- ادراکات کلاسی منفی و کارکرد خانواده ناسالم- ادراکات کلاسی منفی. بر این اساس نمونه به ۲۲۰ نفر کاهش پیدا کرد. برای تحلیل داده های پژوهش علاوه بر آمار توصیفی، برای آزمون فرضیات مانوی عاملی با دوراهه به کار گرفته شد. نتایج نشان داد کارکرد خانواده و ادراکات کلاسی به تنهایی در تفکر تأملی تأثیر دارند، و صرفاً کارکرد خانواده توام با ادراکات کلاسی (تأثیر تعاملی) بر زیر مقیاس تفکر انتقادی مؤثر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.