مقاله تدوین الگوی پیشنهادی شایستگی های مورد انتظار مدیران آموزشی مدارس دخترانه مقاطع سه گانه شهرستان تربت جام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تدوین الگوی پیشنهادی شایستگی های مورد انتظار مدیران آموزشی مدارس دخترانه مقاطع سه گانه شهرستان تربت جام دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تدوین الگوی پیشنهادی شایستگی های مورد انتظار مدیران آموزشی مدارس دخترانه مقاطع سه گانه شهرستان تربت جام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین الگوی پیشنهادی شایستگی های مورد انتظار مدیران آموزشی مدارس دخترانه مقاطع سه گانه شهرستان تربت جام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تدوین الگوی پیشنهادی شایستگی های مورد انتظار مدیران آموزشی مدارس دخترانه مقاطع سه گانه شهرستان تربت جام :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
پژوهش حاضر به منظور بررسی و تبیین شایستگی های عمومی و اختصاصی مدیران مقاطع سه گانه مدارس دخترانه شهرستان تربت جام و تهیه فهرستی از شایستگی های عمومی و اختصاصی مورد انتظار از مدیران و تدوین چارچوب مبنایی برای مدیران آموزشی مقاطع سه گانه مدارس دخترانه شهرستان تربت جام بود. در این پژوهش کیفی از نوع مطالعه موردی، ۸۷ نفر به عنوان شرکت کننده وارد مطالعه شدند. داده ها توسط ۸۷ مصاحبه نیمه ساختار یافته جمع آوری شده و مضامین به شیوه استقرایی استخراج گردید، با بهره گیری از روش استروبرت کدگذاری شد و به شیوه تفسیری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و در نهایت به منظور ارائه چهارچوب مناسب از شایستگی های مدیران آموزشی از شیوه تحلیل ساختاری استفاده گردید. یافته ها نشان داد که شایستگی های مورد انتطار مدیران را می توان در قالب دو بعد اصلی شایستگی های عمومی و شایستگی های اختصاصی و در چهار مقوله طبقه بندی کرد. این مقوله ها عبارت بودند از: ۱)فضائل اخلاقی: (ایمان و تقوا، تعهد و مسئولیت پذیری، عدالت محوری، اعتماد آفرینی و وحدت آفرینی) ۲)ویژگی های شخصیتی: (قاطعیت، خلاقیت و نوآوری، بینش راهبردی، برانگیختگی، آراستگی، هوش فرهنگی و تحصیلات) ۳)انتظارات نقش: (تصمیم گیری، مدیریت دانش، مدیریت زمان، مدیریت منابع، مدیریت استعداد، مدیریت ارتباطات، مربی گری و حل مسئله) و ۴)وظایف: (برنامه ریزی، نظارت و راهنمایی و التزام به قوانین هماهنگی و سازماندهی). یافته های پژوهش نشان داد که: مؤلفه های ایمان و تعهد در مورد شایستگی های عمومی مورد انتظار از مدیران آموزشی و مؤلفه ارتباطات در مورد شایستگی های اختصاصی مورد انتظار از مدیران آموزشی هر یک از مقاطع سه گانه مدارس دخترانه شهرستان تربت جام بیشتر از سایر شایستگی ها مورد تأکید قرار گرفته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.