مقاله طراحی کنترلکنندهی تحملپذیر خطای مد لغزشی انتگرالی برای هلیکوپتر ۵۰-R


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی کنترلکنندهی تحملپذیر خطای مد لغزشی انتگرالی برای هلیکوپتر ۵۰-R دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی کنترلکنندهی تحملپذیر خطای مد لغزشی انتگرالی برای هلیکوپتر ۵۰-R  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی کنترلکنندهی تحملپذیر خطای مد لغزشی انتگرالی برای هلیکوپتر ۵۰-R،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی کنترلکنندهی تحملپذیر خطای مد لغزشی انتگرالی برای هلیکوپتر ۵۰-R :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
این مقاله به طراحی یک کنترلکنندهی تحملپذیر خطاFTC) با استفاده از مد لغزشی انتگرالی، برای هلیکوپترR-50 در حالت ایستا پرداخته است. هدف استفاده از مد لغزشی انتگرالی، حذف فاز رسیدن به سطح لغزش از پاسخ سیستم کنترل حلقه بسته میباشد. پیچیدگی ومحافظهکاری کمتر در آنالیز سیستم حلقهبسته از مزایای مد لغزشی انتگرالی نسبت به مد لغزشی کلاسیک است. بررسی پایداری هلیکوپتر در هنگام بروز خطا و نیز بازسازی سیگنال خطای وارد شده برای تخمین خرابی هر عملگر، از کارهای دیگری است که در این مقاله انجام شده است نتایج شبیهسازی بر روی هلیکوپترR-50نشان میدهد، با وارد شدن خطا بر روی کانالهای ورودی، خروجیهای سیستم از مقداری که تنظیم شدهاند منحرف میشوند اما با استفاده از کنترلکنندهی تحملپذیرخطای طراحی شده، خروجیها به سرعت به حالت پایدار خود بازمیگردند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.