مقاله طراحی یک کنترلر تطبیقی و مقاوم برای سیستم های تعلیق نیمه فعال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی یک کنترلر تطبیقی و مقاوم برای سیستم های تعلیق نیمه فعال دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی یک کنترلر تطبیقی و مقاوم برای سیستم های تعلیق نیمه فعال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی یک کنترلر تطبیقی و مقاوم برای سیستم های تعلیق نیمه فعال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی یک کنترلر تطبیقی و مقاوم برای سیستم های تعلیق نیمه فعال :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
بیشتر قوانین کنترلی برای سیستم تعلیق خودروها، با فرض دسترسی به تمام اطلاعات سطح جاده بعنوان اغتشاش وضع شده اند. لکن پارامترهای کنترلی این سیستم ها، به اغتشاشات وارده از سطح جاده وابستگی دارند. در این مقاله قانون تطبیقی مقاومی براساس تابع لیاپانوف، باحساسیت کم پارامترها به اغتشاشات وارده از سطح جاده برای سیستم تعلیق خودرو ارائه شده است. در قانون کنترلی پیشنهادی، پارامترهاییبرای ایجاد محدوده ای جهت پایدارسازی و افزایش همگرایی سیستم در نظر گرفته شده است بطوری که با تغییر آنها ورودی سیستم تغییر می کند. برای ارزیابی قانون کنترلی پیشنهاد شده از مدل شبیه سازی شده یک-چهارم خودرو در محیطMATLABاستفاده شده است. نتایج بدست آمده نشان دهنده عملکرد مطلوب قانون کنترلی از نقطه نظر کاهش نوسانات بدنه خودرو است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.