مقاله طراحی و شبیه سازی سیستم ترمز ضد قفل فازی- مدلغزشی با قابلیت شناسایی سطوح مختلف جاده ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی و شبیه سازی سیستم ترمز ضد قفل فازی- مدلغزشی با قابلیت شناسایی سطوح مختلف جاده ای دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و شبیه سازی سیستم ترمز ضد قفل فازی- مدلغزشی با قابلیت شناسایی سطوح مختلف جاده ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و شبیه سازی سیستم ترمز ضد قفل فازی- مدلغزشی با قابلیت شناسایی سطوح مختلف جاده ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و شبیه سازی سیستم ترمز ضد قفل فازی- مدلغزشی با قابلیت شناسایی سطوح مختلف جاده ای :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
سیستم ترمز ضد قفل (ABS) برای بهینه کردن تأثیر فرآیند ترمز و حفظ توانایی هدایت خودرو طراحی شده است. اما عملکرد ABS در مواردی که شرایط جاده نامناسب است کاهش می یابد. ضریب اصطکاک بین تایر و جاده تابعی غیرخطی و نسبتی از لغزش بوده و برای سطوح مختلف جاده ای متفاوت می باشد. در این مقاله در شرایط مختلف جاده ای ضریب اصطکاک طولی بین تایر و جاده در نزدیکی مقدار بیشینه خود قرار می گیرد. شبیه سازی ها بر روی مدل ۱/۴ خودرو در محیط نرم افزار متلب صورت گرفته است و نتایج حاکی از آن است که ABS با شناسایی سطح جاده بسیار مناسبتر از ABS بدون شناسایی سطح جاده عمل کرده است و همچنین کنترلر پیشنهادی توانسته نسبت لغزش را در مقدار بهینه حفظ کند به طوری که وسیله ی در حال توقف بدون سرخوردگی متوقف گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.