مقاله طراحی و شبیه سازی سیستم ترمز ضد قفل فازی- مدلغزشی با قابلیت شناسایی سطوح مختلف جاده ای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی و شبیه سازی سیستم ترمز ضد قفل فازی- مدلغزشی با قابلیت شناسایی سطوح مختلف جاده ای دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی و شبیه سازی سیستم ترمز ضد قفل فازی- مدلغزشی با قابلیت شناسایی سطوح مختلف جاده ای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و شبیه سازی سیستم ترمز ضد قفل فازی- مدلغزشی با قابلیت شناسایی سطوح مختلف جاده ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی و شبیه سازی سیستم ترمز ضد قفل فازی- مدلغزشی با قابلیت شناسایی سطوح مختلف جاده ای :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
سیستم ترمز ضد قفل (ABS) برای بهینه کردن تأثیر فرآیند ترمز و حفظ توانایی هدایت خودرو طراحی شده است. اما عملکرد ABS در مواردی که شرایط جاده نامناسب است کاهش می یابد. ضریب اصطکاک بین تایر و جاده تابعی غیرخطی و نسبتی از لغزش بوده و برای سطوح مختلف جاده ای متفاوت می باشد. در این مقاله در شرایط مختلف جاده ای ضریب اصطکاک طولی بین تایر و جاده در نزدیکی مقدار بیشینه خود قرار می گیرد. شبیه سازی ها بر روی مدل ۱/۴ خودرو در محیط نرم افزار متلب صورت گرفته است و نتایج حاکی از آن است که ABS با شناسایی سطح جاده بسیار مناسبتر از ABS بدون شناسایی سطح جاده عمل کرده است و همچنین کنترلر پیشنهادی توانسته نسبت لغزش را در مقدار بهینه حفظ کند به طوری که وسیله ی در حال توقف بدون سرخوردگی متوقف گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.