مقاله داده کاوی و تحلیل سبدبازار با استفاده ازالگوریتم قوانین وابستگی با شیوه نوین بسته بندی پیمانه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله داده کاوی و تحلیل سبدبازار با استفاده ازالگوریتم قوانین وابستگی با شیوه نوین بسته بندی پیمانه ای دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله داده کاوی و تحلیل سبدبازار با استفاده ازالگوریتم قوانین وابستگی با شیوه نوین بسته بندی پیمانه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله داده کاوی و تحلیل سبدبازار با استفاده ازالگوریتم قوانین وابستگی با شیوه نوین بسته بندی پیمانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله داده کاوی و تحلیل سبدبازار با استفاده ازالگوریتم قوانین وابستگی با شیوه نوین بسته بندی پیمانه ای :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
امروزه با رشدسریع فناوری اطلاعات دربخشهای مختلف کسب وکارمزایای فراوانی برای صاحبان بنگاه های اقتصادی به ارمغان امده که یکی ازمهتمرین آنها تحلیل رفتارمشتریان است نظر به موارد مذکور یکی ازموثرترین ابزارهای بررسی رفتار مشتریان داده کاوی است که نتایج حاصل ازآن و استخراج دانش بستگی زیادی به کیفیت و مقدار داده دردسترس دارند که درواقع درصدد کشف دانش و الگوهای پنهانی ازداده هاست که بیشترین کاربرد آن درتحلیل سبد خرید برای استنتاج وابستگی بین مجموعه ای ازداده های کشف شده است ازتحلیل سبدخرید اغلب درفروشگاه ها و مراکز خرید استفاده میشود تا ترجیحات مشتری درهنگام خرید کالاهای مختلف شناسایی شود با استفاده ازتحلیل سبد بازار توسط قوانین وابستگی میتوان چیدمان کالاها را بهینه ساخت سیاست های تشویقی را هوشمندانه طراحی کرد و هنگامی که مشتری قصد پرداخت صورتحساب را دارد برروی قبض رسید خرید تبلیغت مناسب را برای خرید بعدی روی آن درج کرد دراین پژوهش کاربرد قوانین وابستگی و تحلیل سبد بازار درداده کاوی را با استفاده ازشیوه نوین بسته بندی پیمانه ای به جهت کشف تحلیل و بهره برداری ازالگوهای رفتارمشتریان و تاثیرات آن درمدیریت ارتباط مشتریان را بررسی و با ارایه بسته بندی جدیدی دربازار به پایان می رساند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.