مقاله بررسی اثر بار عمودی و عرضی بر روی چرخ مونوبلوک با قطر ۹۲۰ میلیمتر در تماس با ریل UIC60 در سامانه ریلی مسافری ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر بار عمودی و عرضی بر روی چرخ مونوبلوک با قطر ۹۲۰ میلیمتر در تماس با ریل UIC60 در سامانه ریلی مسافری ایران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر بار عمودی و عرضی بر روی چرخ مونوبلوک با قطر ۹۲۰ میلیمتر در تماس با ریل UIC60 در سامانه ریلی مسافری ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر بار عمودی و عرضی بر روی چرخ مونوبلوک با قطر ۹۲۰ میلیمتر در تماس با ریل UIC60 در سامانه ریلی مسافری ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر بار عمودی و عرضی بر روی چرخ مونوبلوک با قطر ۹۲۰ میلیمتر در تماس با ریل UIC60 در سامانه ریلی مسافری ایران :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در اثر افزایش بار محوری و سرعت حرکت قطارها، چرخ قطار در طول سرویس کاری خود تحت بارهای مختلفی قرار می گیرد، که می توان بارهای عمودی و عرضی را نام برد. بارهای عمودی بسبب وزن واگن در چرخ و ریل ایجاد می شود، که می تواند عامل مهمی در خستگی تماسی غلتشی باشد. بار مهم دیگر بار عرضی می باشد که بسبب اختلالات خطوط راه آهن (عمدتا بعلت اتصالات ضعیف و همچنین بسبب اتصال یا همترازی نامنظم)، انحراف و لغزش در قوس ها ایجاد می شود. بارهای عرضی نقش مهمی در خروج از خط و یا سیری ایمن ایفا می کنند. در این مقاله تماس چرخ منوبلوک با قطر ۹۲۰ میلیمتر با پروفیل S1002 و ریل UIC60 با در نظر گرفتن بار عمودی و عرضی در نرم افزار المان محدود آباکوس تحلیل شده است. در ابتدا مدل با مراجع موجود صحت سنجی شده و در ادامه مقادیر ماکزیمم فشار تماسی، ابعاد بیضی تماس هرتز، همچنین ماکزیمم تنش فون میزز و مکان وقوع آن در چرخ، برای بار عمودی و ترکیب بار عمودی و عرضی محاسبه شده است. در پایان نتایج حاصل از بار عمودی و بار ترکیببی عمودی و عرضی، با هم مقایسه شده تا اثر بار عرضی و عمودی بر چرخ مسافری تعیین گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.