مقاله بررسی تنش تماسی- ضربه ای جوش ترمیت ریل به روش المان محدود دینامیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تنش تماسی- ضربه ای جوش ترمیت ریل به روش المان محدود دینامیکی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تنش تماسی- ضربه ای جوش ترمیت ریل به روش المان محدود دینامیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تنش تماسی- ضربه ای جوش ترمیت ریل به روش المان محدود دینامیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تنش تماسی- ضربه ای جوش ترمیت ریل به روش المان محدود دینامیکی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
در این مقاله یک مدل کوپل شده چرخ و ریل برای بررسی تنش تماسی- ضربه ای چرخ و ریل در محل اتصال جوش ترمیت با استفاده از نرم افزار ANSYS/LS-DYNA در حالت دینامیکی مورد بررسی قرار گرفته است. در این بررسی ابتدا بخشی درباره تئوری تماس چرخ و ریل آمده است و در ادامه مدلسازی و تحلیل در حالت دینامیکی و با استفاده از نرم افزار در ناحیه اتصال جوش ترمیت گنجانده شده است. در شبیه سازی المان محدود، سختی دینامیکی مواد به صورت خطی فرض شده است. در پایان تنش نرمال، تنش برشی، کرنش پلاستیک و محل خستگی جوش ریل مشخص شده و تاثیر بار محوری و سرعت قطار در نیروی تماسی مورد بررسی قرار می گیرد و مقایسه ای با اتصال پیچکاری ریل انجام شده است. و نشان داده می شود که احتمال جوانه زنی و رشد ترک در کدام نواحی بیشتر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.