مقاله بکارگیری مدل نیروی چسبندگی دینامیکی بر اساس تماس بریستل در تحلیل کنترل لغزش لکوموتیو ER24PC


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بکارگیری مدل نیروی چسبندگی دینامیکی بر اساس تماس بریستل در تحلیل کنترل لغزش لکوموتیو ER24PC دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بکارگیری مدل نیروی چسبندگی دینامیکی بر اساس تماس بریستل در تحلیل کنترل لغزش لکوموتیو ER24PC  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بکارگیری مدل نیروی چسبندگی دینامیکی بر اساس تماس بریستل در تحلیل کنترل لغزش لکوموتیو ER24PC،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بکارگیری مدل نیروی چسبندگی دینامیکی بر اساس تماس بریستل در تحلیل کنترل لغزش لکوموتیو ER24PC :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
اعمال گشتاوری ترمزی بیش از حد در شرایطی که چسبندگی بین چرخ و ریل اتفاق بیافتد، موجب سر خوردن چرخ ها بر روی ریل می شود. این پدیده سبب سایش شدید چرخ ها و ایجاد نواحی تخت و صاف در سطح تماس چرخ و ریل می گردد. امروزه جهت پیشگیری از بروز چنین پدیده های نامطلوبی، اغلب لکوموتیوهای جدید مجهز به سیستم کنترل لغزش می باشند که با تشخیص سرخوردگی، فشار ترمزی را کنترل می نمایند. هدف از بکارگیری این سیستم جلوگیری از کاهش قابل توجه ضریب چسبندگی در سطح تماس چرخ و ریل در حین فرآیند ترمزگیری و افزایش راندمان ترمزگیری در بالاترین حد می باشد. در این پژوهش سیستم کنترل لغزش لکوموتیو ER24PC با بهره گیری از مدل نیروی چسبندگی دینامیکی بر اساس تماس بریستل تحلیل شبیه سازی شده است. نتایج حاصل تاثیر استفاده از کنترلر را نشان داده و عملکرد کنترلر مود لغزان را تائید می نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.