مقاله کنترل مد لغزشی سیستم تعلیق نیمه فعال قطار پر سرعت با تنظیم کننده فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کنترل مد لغزشی سیستم تعلیق نیمه فعال قطار پر سرعت با تنظیم کننده فازی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کنترل مد لغزشی سیستم تعلیق نیمه فعال قطار پر سرعت با تنظیم کننده فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل مد لغزشی سیستم تعلیق نیمه فعال قطار پر سرعت با تنظیم کننده فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کنترل مد لغزشی سیستم تعلیق نیمه فعال قطار پر سرعت با تنظیم کننده فازی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
در این مقاله کنترل سیستم تعلیق نیمه فعال جانبی قطار پرسرعت، مورد بررسی قرار گرفته است. به طور کلی، برای دست یابی به سرعت های بالا و راحتی مسافران به طور همزمان و همچنین کاهش هزینه ها، طراحی سیستم کنترل برای کاهش نوسانات کوپه و بوگی، پیشنهاد مناسبی است. در این تحقیق، برای بهبود میزان نوسانات کوپه و بوگی به صورت توان در مقابله با اغتشاشات جانبی ناشی از نامنظمی های خط آهن و همینطور تغییرات جرم کوپه، از کنترل مد لغزشی مبتنی بر خطای تنظیم استفاده کرده ایم. پس از طراحی کنترل کننده های مد لغزشی، با هدف کاهش نوسانات کوپه و بوگی به صورت جدا از هم، استفاده از یک سیستم فازی برای تنظیم پارامتر تصمیم که سهم هر یک از کنترل کننده های جدا از هم قبلی را در روش کنترل پیوندی مشخص می کند، با هدف بهبود توام میزان نوسانات کوپه و بوگی پیشنهاد شده است. نتایج شبیه سازی های روش پیشنهادی، حاکی از افزایش کارایی رفتار سیستم تعلیق جانبی قطار در مقایسه با روش های طراحی کنترل به صورت جداگانه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.