مقاله کنترل هماهنگ قطارها با استفاده از شبکه های هوشمند ریلی بمنظور کاهش انرژی مصرفی در خطوط مترو و حمل و نقل ریلی (مطالعه موردی: خط ۲ مترو تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کنترل هماهنگ قطارها با استفاده از شبکه های هوشمند ریلی بمنظور کاهش انرژی مصرفی در خطوط مترو و حمل و نقل ریلی (مطالعه موردی: خط ۲ مترو تهران) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کنترل هماهنگ قطارها با استفاده از شبکه های هوشمند ریلی بمنظور کاهش انرژی مصرفی در خطوط مترو و حمل و نقل ریلی (مطالعه موردی: خط ۲ مترو تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل هماهنگ قطارها با استفاده از شبکه های هوشمند ریلی بمنظور کاهش انرژی مصرفی در خطوط مترو و حمل و نقل ریلی (مطالعه موردی: خط ۲ مترو تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کنترل هماهنگ قطارها با استفاده از شبکه های هوشمند ریلی بمنظور کاهش انرژی مصرفی در خطوط مترو و حمل و نقل ریلی (مطالعه موردی: خط ۲ مترو تهران) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
استفاده کارآمد از انرژی در قطارها شامل چهار سطح صرفه جویی انرژی می باشد: ۱) صرفه جویی در حین حرکت قطار ۲) صرفه جویی با هماهنگ- سازی حرکت قطارها ۳) صرفه جویی با استفاده از برنامه زمانی کوتاه مدت ۴) صرفه جویی با استفاده از برنامه زمانی بلند مدت. برای یک سیستم عملیاتی کاملا خودکار و هوشمند، این چهار سطح، سبب ارائه روش های منعطف تری جهت هماهنگی قطارها می گردد. هماهنگی قطارها، سبب بهبود برخی از عملکردهای سیستم همچون: استفاده ی کارا از انرژی احیا شده قطارها می شود. بصورت اصولی، نظریه کنترل هماهنگ قطارها می تواند به دو بخش کلی تقسیم شود: الف ) کنترل زمان توقف قطارها ب) کنترل زمان حرکت قطارها. در این پژوهش با بکار بردن نظریه کنترل هماهنگ قطارها در یک سیستم کاملا هوشمند بوسیله تطبیق زمان حرکت قطارها در دو ایستگاه مجاور به بهینه سازی مصرف انرژی و نیز احیای انرژی مصرف شده در حین حرکت قطار پرداخته ایم. شبیه سازی های انجام شده روی خط ۲ مترو تهران بر روی میزان احیا شده و نیز زمان انتظار مسافران در ایستگاه ها انجام گرفت. نتایج نشان داد که بهبود در میزان مصرفی و انرژی احیا شده همچنین کاهش زمان انتظار مسافران حاضر در ایستگاه ها، با استفاده از روش پیشنهادی می تواند حاصل شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.