مقاله بررسی تفاوت نگرش به خواندن دانش آموزان مقطع ابتدایی ناحیه سه آموزش و پرورش شهر شیراز بر حسب جنسیت و پایه تحصیلی در سال تحصیلی ۹۲-۹۱


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تفاوت نگرش به خواندن دانش آموزان مقطع ابتدایی ناحیه سه آموزش و پرورش شهر شیراز بر حسب جنسیت و پایه تحصیلی در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تفاوت نگرش به خواندن دانش آموزان مقطع ابتدایی ناحیه سه آموزش و پرورش شهر شیراز بر حسب جنسیت و پایه تحصیلی در سال تحصیلی ۹۲-۹۱  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تفاوت نگرش به خواندن دانش آموزان مقطع ابتدایی ناحیه سه آموزش و پرورش شهر شیراز بر حسب جنسیت و پایه تحصیلی در سال تحصیلی ۹۲-۹۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تفاوت نگرش به خواندن دانش آموزان مقطع ابتدایی ناحیه سه آموزش و پرورش شهر شیراز بر حسب جنسیت و پایه تحصیلی در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ :

تعداد صفحات: ۳
چکیده:
مهارت خواندن یکی از مهمترین مهارت های اساسی برای دانش آموزان ابتدایی به شمار می رود موفقیت در این مهارت ،لازمه انجام بسیاری از تکالیف درسی است و نقص در آن مشکلات فراوانی را برای یادگیری سایر دروس ایجاد می نماید.به این منظور پژوهش مورد نظر به بررسی تفاوت نگرش به خواندن دانش آموزان مقطع ابتدایی بر حسب جنسیت و پایه تحصیلی پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش، کلیه دانش آموزان پایه دوم و سوم مقطع ابتدایی ناحیه ۳ شیراز می باشد. بدین منظور در هشت مدرسه تمامی دانش آموزان پایه های دوم و سوم انتخاب شدند و درمجموع شانزده کلاس با ۲۰۷ دانش آموز پرسشنامه ها را تکمیل نموده اند. روش پژوهش حاضر پیماشی و از نوع علی- مقایسه ای است و در آن نسخه مناسب سازی شده آزمون پرسشنامه نگرش به خواندن در دوره ابتدایی (E.R.A.S) مورد استفاده قرار گرفت. یافته ها نشان می دهد که دانش آموزان در هر دو حیطه رسمی و ازاد از نگرش مثبتی به خواندن برخوردارند. در حیطه رسمی بین نگرش به خواندن ، حسب جنسیت و پایه تحصیلی تفاوت معناداری وجود ندارد، لیکن در برخی گویه ها تفاوت معناداری وجود داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.