مقاله ارائه چارچوبی برای رقابت پذیری بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) صادراتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه چارچوبی برای رقابت پذیری بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) صادراتی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه چارچوبی برای رقابت پذیری بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) صادراتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه چارچوبی برای رقابت پذیری بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) صادراتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه چارچوبی برای رقابت پذیری بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) صادراتی :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
رشد صادرات به شکل انفرادی و افزایش حجم تجارت خارجی به شکل کلی تر از عوامل مؤثر بر جهانی شدن است. با توجه به ویژگی های رقابت پذیری و تأثیر آن بر فرآیند جهانی شدن اقتصاد از یک طرف و روی آوردن به استراتژی برون گرایی و توسعه صادرات برای افزایش توان رقابتی از طرف دیگر، رابطه ی میان این سه پدیده و متغیر به صورت یک مثلث تجارت خارجی مطرح است. در مقاله حاضر ابتدا به بررسی ادبیات رقابت پذیری و معرفی بنگاه های کوچک و متوسط به خصوص در حوزه صادرات پرداخته و سپس پیشینه تجربی موضوع مورد بحث قرار گرفت. یافته ها نشان داد که عوامل مؤثر بر رقابت پذیری بنگاه های کوچک و متوسط صادراتی در ۶ بعد: ویژگی بنگاه، قابلیت مدیریت عالی، قابلیت تکنولوژیکی، آمیخته بازاریابی (عوامل درون سازمانی)، محیط کلان، محیط خرد (عوامل برون سازمانی)، می باشند. این عوامل در قالب چارچوبی به عنوان نتیجه گیری ارائه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.