مقاله ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر ابعاد سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر ابعاد سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر ابعاد سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر ابعاد سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر ابعاد سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
محیط کسب و کار امروزی ون مبتنی بر دانش می باشد، نیازمند رویکردی است که دارایی های ناملموس جدید سازمانی مثل دانش و شایستگی های منابع انسانی، نوآوری، روابط با مشتری و ; را در بر گیرد. سرمایه فکری یک دارایی ناملموس می باشد که سازمان ها برای افزایش مزیت رقابتی از آن استفاده می کنند. سازمان ها با توجه به دنیای رقابتی امروزی باید سعی کنند تا از استعدادها و قابلیت های تک تک اعضای خود به خوبی استفاده کنند. به همین دلیل توجه به سرمایه انسانی روز به روز بویژه در فضای کارآفرینی سازمانی در حال افزایش می باشد. کارآفرینی سازمانی دارای جهت گیری استراتژیک است که شامل بازسازی محصولات، فرآیندها، خدمات، استراتژی ها و یا حتی کل سازمان می باشد. در این مقاله هدف سشناسایی عوامل مؤثر سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی است که پس از بررسی حدود ۴۰ مقاله داخلی و خارجی در ارتباط با سرمایه فکری و کارآفرینی سازمانی ۱۹ مقاله مربوط، بر اساس دو معیار جدید بودن و مرتبط بودن معیارها، انتخاب شده است. پس از بررسی این مقالات ابعاد مختلف سرمایه فکری و کارآفرینی سازمانی مشخص گردید که از بین این ابعاد، ابعادی که دارای بیشترین تکرار و به عبارتی دیگر دارای وزن بیشتری بوده است انتخاب گردیده است. این ابعاد برای سرمایه فکری شامل: سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری و سرمایه رابطه ای (مشتری) و برای کارآفرینی سازمانی شامل: نوآوری (محصول، خدمت و فرآیند)، ریسک پذیری و پیشگامی بوده است. در پایان نیز با ارائه مدل مفهومی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری و کارآفرینی سازمانی مشخص شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.