مقاله بررسی رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی (مطالعه موردی :گروه شرکت های آژند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی (مطالعه موردی :گروه شرکت های آژند دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی (مطالعه موردی :گروه شرکت های آژند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی (مطالعه موردی :گروه شرکت های آژند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی (مطالعه موردی :گروه شرکت های آژند :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
امروزه با توجه به گسترش رقابت بین سازمان ها و افزایش اهمیت موفقیت سازمان ها در این عرصه سازمان ها را به سوی استفاده ازیکی از مهمترین منابع خود یعنی دانش و سرمایه فکری سوق داده است دانش به عنوان مهم ترین سرمایه، جایگزین سرمایه هایمادی به ویژه در محیط رقابتی و فناوری شده است. لذا مفهوم سرمایه فکری کاربردی مهم و گسترده یافته است. سرمایه فکری در مشتریان،فرآیندها،اطلاعات،علامت تجاری، منابع انسانی و سیستم های سازمان متجلی می شود و نقش فزاینده ای در خلق مزیتهای رقابتی پایدار را ایفا می کند و دو عامل مهم که موجب بالا رفتن عملکرد بازارگرایی شرکت ها در دو دهه گذشته شده است ؛جهانی شدن و افزایش تغییرات در فناوری می باشد. در چنین محیطی سرمایه فکری و دارایی های نامشهود از عوامل موفقیت بشمار می روند از این رو این پژوهش به بررسی رابطه ی سرمایه فکری و بازارگرایی پرداخته است و به بررسی رابطه ی ۳ عنصر سرمایه فکری یعنی (سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری، سرمایه مشتری ) با بازارگرایی می پردازد . تحقیق مورد نظر از حیث هدف یکتحقیق کاربردی و از حیث روش شناختی از نوع تحقیقات توصیفی پیمایشی است. جهت گردآوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده گردیده است و در این پژوهش اطلاعات بدست آمده با استفاده از شیوه های آمار توصیفی و آمار استنباطی مورد تحلیل قرار می گیرند. نتایج حاصل از این تحقیق نشان می دهد بین سرمایه فکری و بازارگرایی رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.