مقاله اولویت بندی ابعاد دارائی برند در صنعت دارو با رویکرد شبکه عصبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت بندی ابعاد دارائی برند در صنعت دارو با رویکرد شبکه عصبی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی ابعاد دارائی برند در صنعت دارو با رویکرد شبکه عصبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی ابعاد دارائی برند در صنعت دارو با رویکرد شبکه عصبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی ابعاد دارائی برند در صنعت دارو با رویکرد شبکه عصبی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
یکی از مفاهیم مهمی که امروزه در تحقیقات دانشگاهی و کسب و کار در نظر گرفته می شود، دارائی برند می باشد. زیرا بازاریابان می توانند از طریق برندهای موفق مزیت رقابتی بدست آورند. دارائی برند بدون بررسی دقیق منابعش یعنی ابعاد به کار رفته در شکل گیری دارائی برند، نمی تواند در ذهن مصرف کنندگان به طور کامل مشخص شود. مصرف کنندگان مطلوبیت یک برند را در مقایسه با سایر برندها بر مبنای ادراکاتشان از چیزی که دریافت می کنند مثل کیفیت و رضایت مندی در مقابل چیزی که می پردازند مثل هزینه های مالی و غیرمالی ارزیابی می کنند. در ارزیابی دارائی برند از دیدگاه مصرف کننده بیشتر مفاهیم ادراکی مطرح می شود منظور از مفاهیم ادراکی، قدرت برند و مجموعه حالاتی است که مصرف کننده درباره برند یاد می گیرد، احساس می کند، می بیند و در نهایت درک می کند. از این رو هدف این پژوهش، اولویت بندی ابعاد دارائی برند با استفاده از شبکه عصبی در صنعت دارو می باشد. در این پژوهش از ابزار پرسشنامه برای گردآوری داده ها استفاده می شود. گرایش این مطالعه کاربردی، رویکرد آن قیاسی، استراتژی این پژوهش علمی، افق زمانی این مطالعه تک مقطعی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر، داروسازان شمال غرب ایران می باشد. نتایج به دست آمده از شبکه عصبی نشان می دهد که نام کشور مبدا بیشترین تاثیر را بر روی دارائی برند دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.