مقاله ایجاد سودآوری برای شرکت از طریق تصمیم گیری مناسب برای تعیین مکان بهینه شعب شرکت های زنجیره ای در بازار رقابتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ایجاد سودآوری برای شرکت از طریق تصمیم گیری مناسب برای تعیین مکان بهینه شعب شرکت های زنجیره ای در بازار رقابتی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ایجاد سودآوری برای شرکت از طریق تصمیم گیری مناسب برای تعیین مکان بهینه شعب شرکت های زنجیره ای در بازار رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ایجاد سودآوری برای شرکت از طریق تصمیم گیری مناسب برای تعیین مکان بهینه شعب شرکت های زنجیره ای در بازار رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ایجاد سودآوری برای شرکت از طریق تصمیم گیری مناسب برای تعیین مکان بهینه شعب شرکت های زنجیره ای در بازار رقابتی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
در طی چند دهه ی اخیر، تغیییرات چشمگیری در الگوهای رقابتی و مکان یابی سازمان ها و موسسات رخ داده است. با افزایش روزافزون این تغییرات و رقابتی تر شدن محیط، سازمان ها به منظور بقا و افزایش سهم خود در بازار باید به رقابت با سایرین بپردازند. در این راستا، استفاده از ابزار و راهکارهای علمی کمک شایانی به آن ها در رسیدن به اهدافشان می کند.هدف ما از این مقاله ارائه مدلی مناسب برای تعیین مکان شعب شرکت های زنجیره ای در بازار رقابتی به گونه ای که سود آنها بهینه گردد می-باشد. بدین منظور یک مدل برنامه ریزی ریاضی برای شرکتی که تصمیم دارد به منظور حفظ مزیت رقابتی، اقدام به افتتاح شعب جدید نماید، ارائه شده است. با حل این مدل، به این دو پرسسش پاسخ داده می شود: آیا باز کردن شعب جدید برای شرکت به صرفه است یا خیر؟ و مکان این شعب در کجاست؟. از نرم افزار لینگو برای حل این مدل استفاده شده است و کارایی این مدل با مسائل نمونه آزموده شده است. نتایج حاکی از آن است که شرکت ها برای حفظ مزیت رقابتی خود در بازار می بایست با در نظر گرفتن واکنش رقبا، در مورد مکان و میزان سطح خدمات یا کالایی که ارائه می دهند تجدید نظر نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.