مقاله نقش روابط عمومی در جلب مشارکت مردمی جهت نیل به اهداف مدیریت مصرف انرژی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش روابط عمومی در جلب مشارکت مردمی جهت نیل به اهداف مدیریت مصرف انرژی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش روابط عمومی در جلب مشارکت مردمی جهت نیل به اهداف مدیریت مصرف انرژی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش روابط عمومی در جلب مشارکت مردمی جهت نیل به اهداف مدیریت مصرف انرژی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش روابط عمومی در جلب مشارکت مردمی جهت نیل به اهداف مدیریت مصرف انرژی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
اگر علمای علوم اجتماعی امروزه با مباحثی نظیر اجتماع، جامعه، توسعه یافتگی و عدم توسعه یافتگی، عدالت و عدم عدالت و حقوق متقابل در جامعه می پردازند، یکی از مهمترین ملاک های این گونه تقسیم بندی و درجه بندی ها وجود مبحث مشارکت مردمی است. بی شک مشارکت در تمامی گونه های مختلف جوامع و گروه ها دارای دستاوردهای متنوع و پرثمری است که هر یک به عنوان عنصری ضروری در خدمت جامعه قرار گرفته و به حمایت و پشتیبانی بقای آنها می پردازد. آگاهی یابی، تبادل نظرات، ارضاء روانی و اقتصادی، احساس امنیت و خودباوری در خ صوص صرفه جویی انرژی از جمله دستاوردهای ارزشمند مشارکت مردمی ه ستند که مجموع آنها رمز بقای جامعه و نظام توانمند است. اصولاً مشارکت مردمی به سبب آن که نیازهای فرد را تأمین و عقاید وی را به دیگر انسانها منتقل می کند، بخش انرژی باعث افزایش دانش صرفه جویی می شود. یکی از علل پیدایش چنین امری را می توان انتقال تجارب در بین اقضار مردم باشد. این کار باعث انتقال معانی و ادراک مشترک از مسایل و علوم مورد نیاز مدیریت مصرف می شود و در نهایت پیوند و رابطه آنها در رسیدن به اهدافشان را مستحکم تر می کند. روابط عمومی می تواند این اطلاعات و همبستگی را در میان مردم جهت صرفه جویی انرژی و بسیج آنها بوجود آورد. بنظر آبراهام مازلو بیشترین پاداشی که بر اساس نیاز به همبستگی پدید می آید از همراهی و مصاحبت است. در این مقاله سعی شده است که راهکارهای جلب مشارکت مردمی در بهینه سازی مصرف انرژی بررسی شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.