مقاله افزایش میزان فروش کالاهای ایرانی باانتخاب پیشرانهای بانفوذدرشبکه های اجتماعی جهت انجام بازاریابی ویروسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله افزایش میزان فروش کالاهای ایرانی باانتخاب پیشرانهای بانفوذدرشبکه های اجتماعی جهت انجام بازاریابی ویروسی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله افزایش میزان فروش کالاهای ایرانی باانتخاب پیشرانهای بانفوذدرشبکه های اجتماعی جهت انجام بازاریابی ویروسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله افزایش میزان فروش کالاهای ایرانی باانتخاب پیشرانهای بانفوذدرشبکه های اجتماعی جهت انجام بازاریابی ویروسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله افزایش میزان فروش کالاهای ایرانی باانتخاب پیشرانهای بانفوذدرشبکه های اجتماعی جهت انجام بازاریابی ویروسی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
ظهورشبکه های اجتماعی یکی ازمهمترین رویدادها دردهه های اخیر بوده است یک شبکه اجتماعی شبکه ای ازتعاملات و ارتباطات است که گره های آن اعضای شبکه و یالهای آن ارتباطات بین آنها می باشد یکی ازمسائل مطرح درشبکه های اجتماعی مسئله نفوذاجتماعی است نفوذاجتماعی تغییرات رفتاری یک فردتحت تاثیرارتباط وی با سایرافراد سازمان ها و اجتماع می باشد امروزه ازمفهوم نفوذاجتماعی دربازاریابی ویروسی استفاده ی زیادی میشود دربازاریابی ویروسی هدف پیدا کردن زیرمجموعه کوچکی ازافرادبانفوذ درشبکه هایاجتماعی برای بازاریابی یک کالا می باشد هدف این مقاله ارایه الگوریتمی جهت انتخاب افرادبانفوذدرشبکه های اجتماعی برای انجام بازاریابی ویروسی و تبلیغ کالاهای ایرانی می باشد این الگوریتم ازروش کشف رهبردرشبکه های اجتماعی برای انتخاب افراد بانفوذ استفاده می کند به گونه ای که افرادی را که رضایت زیادی ازکالای مورد بازاریابی دارند و ازمحبوبیت زیادی دربین سایرین برخوردار هستند به عنوان رهبران بانفوذ انتخاب می نماید درنتیجه افرادبانفوذ انتخاب شده توسط آن ازنفوذوتوانایی زیادی برای انجام تبلیغات و بازاریابی درشبکه هایاجتماعی برخوردار می باشند و بنابراین می توانند درامربازاریابی یک کالا پذیرش آن را دربین سایراعضای شبکه افزایش دهند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.