مقاله بررسی رابطه استفاده ازشبکه های اجتماعی مجازی وهویت دینی کاربران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه استفاده ازشبکه های اجتماعی مجازی وهویت دینی کاربران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه استفاده ازشبکه های اجتماعی مجازی وهویت دینی کاربران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه استفاده ازشبکه های اجتماعی مجازی وهویت دینی کاربران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه استفاده ازشبکه های اجتماعی مجازی وهویت دینی کاربران :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
پژوهش حاضررابطه استفاده ازشبکه های اجتماعی وهویتدینی کاربران رابااستفاده ازروش پیمایشی موردمطالعه قرارداده است این پژوهش دردانشگاه های سطح شهرتهران ودربین دانشجویان رشته ها و دوره های مختلف تحصیلی صورت گرفته است تحلیل یافته های این مطالعه که هویت دینی کاربران درپنج حیطه ی احساس باورواعتقادروابط صمیمی با خانواده عملکرداموزشی والدین درحوزه دین و پایبندی والدین به ارزش ها و اعتقادات دینی موردبررسی و ارزیابی قرارمیدهد نشان ازآن دارد که صرف حضورو استفاده ازشبکه های اجتماعی مجازی برتضعیف هویت دینی کاربران تاثیرمعناداری نداردولی نوع استفاده ازاین شبکه ها ازنظر استفاده کاربردی و یاتفریحی مدت زمان طولانی حضور دراین شبکه ها و همچنین هدف استفاده کاربران ازیان شبکه ها بعلاوه طبقه و پایگاه اجتماعی آنان درتضعیف هویت دینی کاربران و تمایل آنان درحرکت ازهویت سنتی و اصیل دینی به سمت هویت بازتابی ومدرن تاثیرگذاربوده و حداقل اینکه هویت اصیل کاربران رادربرخی ازحیطه ها دچارتشکیک می کند به نظر می رسد پذیرشحضوردراین شبکه ها گریزناپذیر است اما با یک اسیب شناسی جامع و برنامه ریزی درست واستفاده ازهمه ی ظرفیت هیا ارتباطی میتوان ازآن به عنوان یک فرصت درجهت تقویت هویت دینی بهره جست

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.