مقاله طراحی ابزارهای آموزشی درمدارس ایران براساس رویکردشبکه اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی ابزارهای آموزشی درمدارس ایران براساس رویکردشبکه اجتماعی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی ابزارهای آموزشی درمدارس ایران براساس رویکردشبکه اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی ابزارهای آموزشی درمدارس ایران براساس رویکردشبکه اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی ابزارهای آموزشی درمدارس ایران براساس رویکردشبکه اجتماعی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
سایت های شبکه اجتماعی سکویی رافراهم می کند دانش اموزان ازطریق مشاهدات جستجو ازمایش نظریات خود بادیگران دردرون شبکه اجتماعی ماورای محدودیت های یک کلاس درس به صورت غیررسمی اموزش ببینند دراین مقاله به دنبال بررسی راهکاری هستیم که بافرهنگس ازی استفاده درست شبکه اجتماعی درمدارس و ایجادسیاست مرتبط با آن درمناطق اموزش و پرورش بتوان ازابزارهای شبکه اجتماعی به منظور توسعه فرهنگ اموزش حرفه ای برای غلبه بربرخی موانع و محدودیت های اموزش معلمان و یادگیری دانش اموزان درمدارس ایران استفاده نمود باتوجه به اینکه درزمینه طراحی ابزارهای اموزشی شبکه های اجتماعی معیارهای مختلفی وجود دارد و بایدبراساس اولویت معیارها بهترین ابزاراموشی طراحی شود براین اساس مجموعه فعالیت ها درمدارس به ۶معیار اصلی و ۳۶شاخص تقسیم شد سپس به منظور رتبه بندی ۵۹ پرسشنامه درمیان برخی ازخبرگان و مخاطبین سیستم در۶مدرسه درسطح شهرستان رودبار منتشرگردید باترکیب نتایج حاصل ازپرسشنامه ها درنرم افزار Expert Choice اولویت هریک ازمعیارها بانرخ ناسازگاری ۰/۰۰۶۲۸ بدست آمد بااستناد برتحلیل نتایج نیازمندیهای سیستم وموارد کاربرد مدل سازی شد و درنهایت ابزارهای اموزشی مناسب مدارس سطح کشور طراحی گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.