مقاله طراحی محصول درکارآفریىی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی محصول درکارآفریىی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی محصول درکارآفریىی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی محصول درکارآفریىی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی محصول درکارآفریىی :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
در مورد تعریف ارآفرینی دیدگاه های مختلفی وجود دارد و درک امل مفهوم و موضوع« کارآفرینی» نیازمند اطلاع از دیدگاه های بین رشته ای می باشد. کارآفرینی بر حسب ماهیت خود و توجه محققان رشته های مختلف از نظر روانشناسی، جامعه شناسی، اقتصا، صنعت و حتی تاریخی تعریف شده است. طراحی محصول را تولید و ارائه ایده، توسع مفهوم، آزمودن و در نهایت ساخت یا پیاده سازی یک شییء فیزیکی یا یک نوع از خدمات تعریف می کنند. طراحی غلط محصولات با توجه به استفاده انسان ها، نه تنها منجر به عملکردی نامطلوب می شود، بلکه گاهی منجر به صدماتی نیز می شود. مهندسی ارزش و گسترش عملکرد کیفیت دو ابزار مهم برای طراحی محصول هستند. مهندسی ارزش به افزایش ارزش محصول از دید مشتری توس بهینه سازی هزینه های طراحی پرداخته و گسترش عملکرد کیفیت به برقراری ارتباط بین نیازهای مشتری خواسته های مهندسی می پردازد. به طور کلی گسترش عملکرد کیفیت تضمین می کند که «محصول مناسب» طراحی شده است و مهندسی ارزش تضمین می کند که «طراحی محصول مناسب» به بهترین نحو صورت پذیرفته است. بنابراین مفاهیم مشترک موجود در این دو روش، تلفیق آنها را میسر می سازد. در مقاله حاضر ابتدا به تعاریف کارآفرینی و کارآفرین و طراحی محصول پرداخته و در ا دامه به بحث در زمینه فرآیند طراحی محصول در کارآفرینی و مسائل مربوط به آن پرداخته و از نتایج تحقیقات انجام شده برای بهبود فرآیند طراحی محصول استفاده می شود و در پایان مقاله، ضمن بیان نتایج و یافته های تحقیق، موارد مذکور جمع بندی شده، بحث و مقایسه، کاربردهای مدیریتی، و پیشنهادات مرتبط با آن جهت پیگیری تحقیقات مشابه در آینده ارائه خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.