مقاله سنجش رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات شرکت بیمه ایران با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعبه دهدشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سنجش رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات شرکت بیمه ایران با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعبه دهدشت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنجش رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات شرکت بیمه ایران با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعبه دهدشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات شرکت بیمه ایران با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعبه دهدشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنجش رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات شرکت بیمه ایران با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعبه دهدشت :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
با افزایش نقش سازمان های خدماتی در عرصه های مختلف اقتصادی و اهمیت موضوع کیفیت در عرصه های رقابتی ، موضوع کیفیت خدمات به عنوان یکی از اهرم های استراتژیک و محورهای کلیدی در صحنه رقابت شناخته شده است و اخیرا در بسیاری از تحقیقات مورد توجه مدیران و صاحب نظران قرار گرفته است. بدین منظور هر سازمان خدماتی برای ارزیابی و بهبود کیفیت خدمات خود در درجه اول می بایستی نیازها و انتظارات مشتریان خود را شناسایی کرده و در فواصل زمانی مشخصی میزان رضایت مشتریان شان را از خدمات خود بررسی کرده و نسبت به بهبود آن تمام تلاش خود را به کار گیرند. از مهمترین مدل هایی که به منظور ارزیابی کیفیت خدمات شرکت های خدماتی از دیدگاه مشتریان به طور وسیعی مورد استفاده قرار گرفته است ، مدل سروکوال می باشد، که در این تحقیق از این مدل استفاده می شود. یکی از مهمترین سازمان های خدماتی که نقش مهم و تعیین کننده در توسعه اقتصادی کشورها ایفا می کند، شرکت های بیمه می باشند. دراین مقاله هدف آن است تا با استفاده از مدل کیفیت خدمات(سروکوال) میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات را در ارتباط با پنج بعد کیفیت خدمات ، یعنی عوامل ملموس، قابلیت اطمینان، پاسخگویی، قابلیت اعتبار و همدلی، شناسایی کرده و تعیین کنیم که از نظر بیمه گزاران شرکت سهامی بیمه ایران، بیشترین نارضایتی در ارتباط با کدام بعد کیفیت خدمات می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.