مقاله شناسایی چالش های بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی – مرکز انفورماتیک بانک صادرات ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی چالش های بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی – مرکز انفورماتیک بانک صادرات ایران) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی چالش های بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی – مرکز انفورماتیک بانک صادرات ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی چالش های بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی – مرکز انفورماتیک بانک صادرات ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی چالش های بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی – مرکز انفورماتیک بانک صادرات ایران) :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
با ظهور تجارت الکترونیک و تغییر در حوزه های کسب وکار گوناگون، صنعت بانکداری نیز به نوبه خود متحول شده است. در دنیای امروز موضوع رقابت پذیری در بانک ها امری حیاتی به شمار می رود و لازمه ایجاد امکان رقابت، فراهم نمودن سیستم های مناسب می باشد. پیاده سازی بانکداری الکترونیک در هر کشوری نیاز به زیرساخت های مختلفی دارد که شناخت این زیرساخت ها و شناسایی مشکلات و چالش های موجود در هنگام ایجاد و توسعه آن، راهنمای مناسبی برای بانک ها در دستیابی به موفقیت و افزایش بهره وری عملکرد سازمانی خواهد بود.باتوجه به اهمیت رقابت و همپایی یک بانک با سایر بانک ها، این پژوهش در نظر دارد به شناسایی چالش های بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی در بانک صادرات ایران که چالش ها در پنج بعد، شامل عوامل تکنولوژیکی، مدیریتی و مهارت های نیروی انسانی، سازمانی، مقرراتی و پشتیبانی و همچنین عوامل سازمانی شامل ساختار سازمانی، محیط سازمانی، سیاست ها و رویه های سازمانی و فرهنگ سازمانی بپردازد و در نهایت راهکارها و پیشنهادات مناسبی در جهت رفع موانع موجود و فراهم نمودن مسیر رشد و توسعه بانکداری الکترونیکی و همچنین بهبود عملکرد سازمانی ارائه دهد. بنابراین در این تحقیق، چالش های بانکداری الکترونیک در بانک صادرات، متغیرهای مستقل تحقیق می باشند که به پنج دسته عوامل یاد شده تقسیم می شوند و عملکرد سازمانی نیز متغیر وابسته تحقیق می باشد که شامل چهار مولفه ذکر شده بوده و محقق در نظر دارد تاثیر متغیرهای مستقل تحقیق را بر روی آن بررسی نماید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.