مقاله شناسایی رفتار مصرف کننده پس از خرید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی رفتار مصرف کننده پس از خرید دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی رفتار مصرف کننده پس از خرید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی رفتار مصرف کننده پس از خرید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی رفتار مصرف کننده پس از خرید :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
این مقاله که با هدف شناسایی رفتارمصرف کننده پس از خرید می باشد به روش علمی – مروری تهیه گردیده است. رفتارمصرف کننده به عنوان مطالعه واحدهای خرید و فرایندهای مبادله که شامل اکتساب، مصرف و کنارگذاری کالا، خدمات، تجارب و ایده ها می باشد، تعریف می شود. رفتار مصرفکننده، موضوعی بحثانگیز و چالشی است که در برگیرنده افراد و آن چه خرید میکنند، چرا و چگونگی خرید آن ها، بازاریابی و آمیزه بازاریابی و بازار است. در رفتار پس از خرید مصرفکنندگان نام تجاری خریداری شده را با سایر نام های تجاری که آن ها را خریداری نکردهاند، مقایسه میکنند. بازاریابان باید به منظور کاهش عدم تجانس شناختی پس از خرید مصرفکنندگان روشهای متفاوتی را به کار برند. یکی از این روشها، نشان دادن مشتریان و یا افرادی است که آن کالا را مصرف کردهاند و از آن راضی هستند. در مقاله حاضر ابتدا مروری بر مصرف و رفتارمصرف کننده خواهیم داشت سپس به نگرش مصرف کننده و رویکرد سیستمی تحلیل رفتارمصرف کننده می پردازیم، در ادامه عوامل موثر بر تصمیم های خرید مصرف کنندگان و مشتریان امروز و آینده تشریح می شوند، در نهایت رفتار خرید مصرف کننده ارائه می شود و در پایان به جمع بندی و نتیجه گیری از مباحث می پردازیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.