مقاله شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر فروش بیمه عمربا استفاده از روش تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی در بیمه ایران در استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر فروش بیمه عمربا استفاده از روش تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی در بیمه ایران در استان مازندران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر فروش بیمه عمربا استفاده از روش تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی در بیمه ایران در استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر فروش بیمه عمربا استفاده از روش تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی در بیمه ایران در استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر فروش بیمه عمربا استفاده از روش تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی در بیمه ایران در استان مازندران :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
امروزه بمه بعنوان ک صنعت، دررشد وتوسعه اقتصادی پادار کشورها نقش مهم وتأثرگذاری دارد که اتکاء به آن دربخشهای مختلف تجاری، خدمات واقتصادی اجتناب ناپذراست. در ان بن، بمه نامه های عمر وپس انداز، هم به جهت تأمن نازمال افرادخانواده بعداز فوت سرپرست وهم به جهت پس اندازی آن، درمان انواع بمه نامه ها دارای موقعت ممتاز هستند.اما علرغم وجود مزاای فوق، به زغم آمار وارقام، ان نوع بمه نامه ها ازجاگاه مناسب درکشور برخوردار نستند و نه فقط عموم مردم جامعه بلکه سیاست گذاران مالی و اقتصادی کشور هم از مزایای آن اطلاعات کافی و وافی دراختیار ندارند. هدف اصلی این تحقیق شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر فروش بیمه عمر در استان مازندران در نمایندگی‌های بیمه ایران می‌باشد تا از طریق شناسایی این عوامل راه حل‌های مناسب در جهت توسعه این رشته ارائه شود. برای دستیابی به این مهم، عوامل و موانع رشد و توسعه بیمه عمر از طریق مطالعات کتابخانه‌ای و میدانی شناسایی گردیدند و مجموعه این عوامل در ۴ سوال که شامل ۱۸ عامل موثر بر فروش بیمه عمر می‌باشد طراحی و در تعداد ۴۵ پرسشنامه تکمیل و در بازه زمانی سال ۱۳۸۵ لغایت ۱۳۹۲ تکمیل و جمع آوری گردید. روش تجزیه تحلیل در این پژوهش بر اساس روش تصمیم گیری چندمعیاره-تکنیک AHP، می‌باشد و بر اساس نتایج حاصل از تجزیه تحلیل‌های صورت گرفته، عوامل تبلیغات گسترده و متنوع از طریق رسانه‌های گروهی، پایین بودن سطح درآمد خانواده‌ها و کاهش ارزش زمانی پول به ترتیب به عنوان مهم‌ترین عوامل شناسایی گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.